اخبار

تائید مشخصات فنی گلکسی A9 با انتشار اطلاعات گوشی در وب‌سایت سامسونگ ایران

تنها یک روز پس از آنکه ردپای گوشی میان رده جدید سامسونگ با نام گلکسی A9 در بنچمارک Geekbench ره‌گیری شد، امروز وب‌سایت سامسونگ ایران بدون اعلام تاریخ دقیق عرضه این محصول، آن را برای پیش‌خرید آماد کرد.
در صورت تائید صحت اطلاعات قرار داده شده در وب‌سایت سامسونگ ایران، گوشی هوشمند گلکسی A9 از نمایشگری ۵٫۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره برده که چگالی تصویر ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان خواهد آورد.
قلب این میان رده تمام فلزی کره‌ها را که انتظار می‌رود خصلت باریک بودن را از سایر اعضای سری A به ارث برده باشد، قرار است تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۶۲۰ با کلاک فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز به همراه واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۱۰ و ۳ گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.
از آنجا که تراشه مذکور بر پایه معماری ۶۴ بیتی طراحی گردیده و از تصاویری با وضوح ۴K به خوبی پشتیبانی می‌کند، می‌توان حدس زد که دوربین اصلی ۱۶ مگا پیکسلی این محصول بتواند تصاویری با وضوح ۴K را ضبط نماید. از دیگر ویژگی‌های احتمالی گوشی سامسونگ گلکسی اِی ۹ می‌توان به دوربین سلفی ۵ مگا پیکسلی، حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، سنسور اثر انگشت یکپارچه با دکمه هوم و پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت همزمان در شبکه ۴G اشاره کرد.
هرچند در وب‌سایت ایرانی حرفی از زمان معرفی این محصول به میان نیامده، با این حال وب‌سایت منبع سه‌شنبه هفته آینده مورخ ۱۰ آذرماه را موعد این رخداد دانسته است.
 

galaxy a9

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا