اخبار

تاریخ انتشار بازی Gran Turismo و هدست وی آر سونی لو رفت

ظاهرا سایت پلی‌استیشن آلمان به‌صورت غیر عمدی تاریخ انتشار هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن و بازی Gran Turismo Sport را لو داده است و بر این اساس، انتظار می‌رود هر دو محصول در ماه اکتبر به بازار عرضه شوند. با گیم‌شات در ادامه این مطلب همراه باشید. بنا به گزارش سایت آلمانی PS Inside، آنها در یک نشست مطبوعاتی با سایت آلمانی پلی‌استیشن تاریخ انتشار بازی Gran Turismo Sport و هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن را دیده‌اند. در سایت رسمی پلی‌استیشن آلمان تاریخ انتشار هردو محصول ذکر شده ۱۲ اکتبر ۲۰۱۶ (۲۱ مهر ۱۳۹۵) تعیین شده که با گفته‌های قبلی سونی مبنی بر انتشار هدست واقعیت مجازی در یکی از روزهای ماه اکتبر مطابقت دارد.
برای بازی Gran Turismo Sport تاریخ انتشار دقیقی از طرف سونی و سازنده‌ها اعلام نشده است؛ ولی سونی اشاره کرده که انتظار دارد بازی در سال ۲۰۱۶ عرضه شود و قصد ندارد برای سال ۲۰۱۷ تاخیر بخورد.
هرچند اخیرا اکثر شایعه‌ها (زمان بازی Call of Duty جدید و وجود یک نسخه بازسازی شده از قسمت چهارم آن) رنگ واقعیت به‎‌خود می‌گیرند اما توجه داشته باشید که این خبر فعلا فقط در حد شایعه بوده تایید رسمی نشده است.
همچنین به‌علت نزدیک بودن E3 احتمال واقعی بودن این تاریخ انتشار و تایید رسمی آن توسط سونی وجود دارد. لازم به‌ذکر بوده که بازی Gran Turismo Sport از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن پشتیبانی خواهد کرد و یکی از بازی‌های بزرگی خواهد بود که در زمان انتشار هدست واقعیت مجازی در دسترس خواهد بود.
منبع : Attackofthefanboy
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا