اخبار

تا کنون بیش از ۷۰ گلکسی نوت ۷ در آمریکا منفجر شده اند

زمانی که سامسونگ رسماً فراخوان گوشی های گلکسی نوت ۷ خود را اعلام کرد، اظهار کرد که در آن زمان حدود ۳۰ مورد گزارش در خصوص آتش گرفتن و یا انفجار گوشی های گلکسی نوت ۷ به ثبت رسیده بود. بهر حال، به نظر می رسد که این تعداد از آنچه پیشتر گزارش شده بود فراتر رفته است. در حال حاضر به گزارش Health Canada به نقل از SamMobile این تعداد به بیش از ۷۰ مورد رسیده است.
Health Canada آژانس ایمنی مصرف کننده در کاناداست و در فراخوان مذکور در کشور کانادا با سامسونگ در جمع آوری گلکسی نوت ۷ همکاری کرده است. در گزارش این آژانس گفته شده که در آمریکا در واقع بیش از ۷۰ گزارش در خصوص انفجار گلکسی نوت ۷ ثبت شده است، بدین معنی که از زمان اعلام فراخوان تا زمان انتشار گزارش آژانس تعداد بیشتری از گوشی های نوت ۷ منفجر شده اند.
البته جای تعجبی هم ندارد چرا که از زمان فراخوان تا کنون ، تعداد زیادی گزارش های مربوط به انفجار نوت ۷ منتشر شده است، مانند موردی که یک جیپ را به آتش کشید و موردی که یک گلکسی نوت ۷ در دستان یک کودک شش ساله منفجر شد و باعث سوختگی او شد.
سامسونگ بی وقفه برای فراخوان این گوشی ها تلاش کرده است و در تدارک گوشی هایی بوده که قرار است جایگزین گوشی های معیوب شوند.
در این گیر و دار ارزش سهام سامسونگ تا حدودی افت کرده که انتظار می رود در ماه های آینده جبران شود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا