اخبار

تبلت آرکاس اکسیژن ۱۳۳ در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ معرفی شد

همان‌طور که در جریان هستید، نمایشگاه IFA 2016 در حال حاضر در برلین آلمان آغاز به کار کرده و شرکت‌های حضور یافته در آن یک به یک مشغول نمایش محصولات تازه خود هستند. در همین راستا شرکت ARCHOS نیز ساعاتی پیش در این نمایشگاه از یک تبلت خانوادگی با نام آرکاس اکسیژن ۱۳۳ (ARCHOS 133 Oxygen) رونمایی کرد.
از آنجا که این تبلت با توجه به نیاز افراد در منزل طراحی شده ، از نمایشگر عریض ۱۳٫۵ اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی بهره برده و دارای تراشه هشت هسته‌ای با کلاک فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز است که توسط Rockchip توسعه یافته؛ البته آرکاس اکسیژن ۱۳۳ به لطف واحد پردازشگر گرافیکی PowerVR SGX6110، قادر است تصاویری با وضوح ۴K را نمایش داده و بازی‌های ۳D را اجرا نماید.
 
تبلت آرکاس اکسیژن 133 در نمایشگاه ایفا 2016 معرفی شد
علاوه بر این تبلت آرکاس اکسیژن ۱۳۳ دارای ۲ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بوده، با این حال کاربران قادر خواهند بود برای دسترسی به فضای ذخیره سازی بیشتر از کارت حافظه جانبی اس دی استفاده کنند.
این محصول با ابعاد ۳۳۹ در ۲۱۹ در ۱۰٫۵ میلی‌متر و وزن ۱۱۷۰ گرمی در قاب پشتی میزان دوربین ۵ مگاپیکسلی بوده و این در حالی است که از سنسور ۲ مگاپیکسلی نیز برای برقراری تماس‌های تصویری بهره می‌برد.
تبلت آرکاس اکسیژن 133 در نمایشگاه ایفا 2016 معرفی شد
تبلت آرکاس اکسیژن ۱۳۳ به باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی که به ادعای شرکت سازنده در حالت عادی ۱۶۵ ساعت دستگاه را سرپا نگاه خواهد داشت و این مدت در زمان پخش ممتد ویدئو به ۵ ساعت کاهش پیدا کرده مجهز شده است.از دیگر ویژگی های این تبلت می‌توان به بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید ۶ مارشمالو، بلوتوث ۴، درگاه میکرو یو اس بی مجهز به کنتور ورودی یو اس بی، خروجی HDMI، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا، چی پی اس و مودم داخلی وای‌فای اشاره کرد.
انتظار می‌رود روند فروش این محصول از اواسط پاییز و از طریق وب‌سایت شرکت سازنده با قیمت پایه ۲۳۸ دلاری آغاز شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا