اخبار

تبلت جدید سامسونگ با پشتیبانی از قلم استایلوس به بازار عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد که تبلت جدید سامسونگ با یک قلم استایلوس همراه خواهد بود. دفترچه راهنمای کاربران برای تبلت جدید سامسونگ با شماره مدل SM-P580/P585 که در صفحه پشتیبانی وب سایت این شرکت ظاهر شد، به نظر می‌رسد که وجود قلم استایلوس S Pen آن را تایید می‌کند.
این گونه که از شواهد بر می‌آید، تبلت جدید سامسونگ مشخصات بسیار مشابهی با تبلت Samsung Galaxy Tab A 10.1 دارد. تبلتی که در دسته بندی دستگا‌ههای میان رده قرار گرفته و در اوایل سال جاری معرفی شد.
گزارش شده که هر دو دستگاه از یک نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برخوردار شده‌اند و پردازنده هشت هسته‌ای اکسینوس ۷۸۷۰ در دل آن حکمرانی می‌کند. این تراشه با سرعت پردازشی ۱٫۶ گیگاهرتز داده‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند؛ اما مهمترین موضوعی که باعث تفکیک این دو تبلت از یکدیگر می‌شود، پشتیبانی از قلم اس پن است. با وجود چنین تفاوتی مسلما تبلت جدید سامسونگ گران‌تر از گلکسی تب A خواهد بود که با قیمت ۳۵۰ دلار به فروش می‌رسد (البته این شروع قیمت در مدل پایه است).
 

تبلت جدید سامسونگ

تبلت جدید سامسونگ

تاکنون هیچ اطلاعات بیشتری درباره این تبلت چه از لحاظ قیمت گذاری و چه از نظر تاریخ معرفی آن اعلام نشده استگ اما به احتمال زیاد این محصول جدید، از آن دستگاه هایی خواهد بود که در نمایشگاه IFA 2016 به روی صحنه می‌رود. مسلما در روزهای آینده جزئیات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. نمایشگاه ifa برلین امسال را از دست ندهید. تیم گجت نیوز سعی دارد تا پوشش کاملی را از این رویداد در اختیار شما قرار دهد. با ما همراه باشید.

تبلت جدید سامسونگ

تبلت جدید سامسونگ

منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا