اخبار

تبلت چینی Chuwi Vi10 با قیمتی مناسب و ویندوز۱۰ معرفی شد

تبلت Chuwi Vi10 معرفی شد. بازار تبلت و گوشی‌های هوشمند پر‌ شده است از محصولات چینی که بسیار هم ارزان قیمت هستند اما معمولا این دستگاه‌ها با محصولات بازیگران اصلی این عرصه، قابل مقایسه نیستند. معمولا بازار هدف این دستگاه‌های ارزان قیمت چینی، مشتریانی هستند که قادر به خرید محصولاتی چون سرفیس مایکروسافت یا تبلت‌های رده بالایی از کمپانی‌های شناخته شده‌ای مانند سامسونگ، ال‌جی و دیگر کمپانی‌های فعال در این زمینه نیستند.
یکی از این محصولات، توجه این دسته از مشتریان را به خود جلب کرده است. کمپانی چینی Chuwi در تلاش برای جلب رضایت طرفداران ویندوز ۱۰ یک تبلت اولترابوک ۲ در ۱ ارزان قیمت به نام Vi10 را تولید کرده است. تبلت Chuwi Vi10 با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد. اما این سیستم‌عامل با پکیج آفیس مایکروسافت همراه نخواهد بود و در صورتی که مایل باشید آن را در اختیار بگیرید، لازم است که برای خودتان به‌صورت جداگانه نصب کنید.
هنگامی که به مشخصات این تبلت نگاهی بیندازید شاید ویژگی‌های آن را خیلی چشمگیر نبینید؛ اما با در نظر گرفتن قیمت ۱۵۰ دلاری آن جریان فرق کرده و مطمئنا زاویه‌ی دیدتان تغییر خواهد کرد.
تبلت Chuwi Vi10 از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی Intel Cherry Trail Z8300 قدرت گرفته و یک پردازنده گرافیکی Intel HD Graphic آن را کامل می‌کند. این دستگاه ۲ گیگابایت رم داشته و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن از طریق کارت TF تا ۱۲۸ گیگابایت قابل ارتقا است – کارت‌های TransFlash یا به اختصار TF تقریبا شبیه به کارت‌های میکرو یو اس بی بوده و معمولا به جای یکدیگر نیز می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند – همان‌طور که از عنوان این دستگاه پیداست، تبلت Chuwi Vi10 دارای نمایشگر لمسی بزرگ ۱۰٫۶ اینچی LCD بوده و رزولوشن تصویری ۷۶۸ در ۱۳۶۶ پیکسل را شامل می‌شود.
این مقدار کیفیت تصویری احتمالا باید برای دیدن فیلم‌ها و گشت و گذار در اینترنت مناسب باشد. این تبلت اولترابوک به خروجی HDMI، پورت یو اس بی، وای – فای و بلوتوث ۴٫۰ مجهز شده و در ضمن این امکان وجود دارد که به یک کیبورد نیز وصل شود؛ اما این کیبورد باید به‌صورت جداگانه خریداری گردد.
تبلت Vi10 نیروی خود را از یک باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تامین می‌کند؛ باتری‌ای که به ادعای کمپانی Chuwi قادر خواهد بود تا ۷ ساعت بدون وقفه پخش ویدیوئی را ساپورت کند.
اگر با این مشخصات تبلت Chuwi Vi10 توانسته نظر شما را جلب کند، برای خرید آن می‌توانید به GearBest که یک خرده‌فروشی آنلاین چینی است، سری بزنید. این دستگاه با قیمت ۱۵۰ دلار در دسترس است. هزینه‌ی حمل‌ و نقل رایگان بوده اما هزینه‌های گمرکی آن طبق گفته‌ی این منبع خبری باید توسط خریدار پرداخت گردد.
منبعsoftpedia

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا