اخبار

تحلیلگران میزان فروش آیفون ۷ را فراتر از پیش بینی اپل می دانند

«آرون رکرز» یکی از تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری استیفل امریکا تخمین خود را از میزان فروش اپل در سه ماه گذشته و همینطور پیش بینی عرضه در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۶ اعلام کرده است.
بر اساس آمار و احتمالات رکرز، آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل تا پایان ماه سپتامبر حدود ۴۷ میلیون واحد فروش داشته که یقیناً از پیش بینی ۴۲٫۲ میلیونی خود اپل بالاتر است.
علاوه بر این پیش بینی شده میزان تقاضا و فروش این دو تلفن هوشمند از ابتدای اکتبر تا پایان دسامبر سال جاری میلادی به ۷۶٫۶ میلیون واحد برسد که حتی از انتظارات وال استریت (۷۵٫۴ میلیون دستگاه) فراتر رفته. رکرز معتقد است تعطیلات کریسمس امسال مانند گذشته تاثیر بسزایی روی فروش آیفون خواهد گذاشت.
گفتنی است تحلیل های آرون نشان می دهد در حال حاضر حدود ۷۰۰ میلیون دستگاه آیفون در اختیار کاربران قرار داشته و احتمالاً ۸ الی ۱۰ درصد از این جمعیت تا پایان سال جاری میلادی به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس مهاجرت خواهند نمود.
به این معنا که حدود ۸۰ درصد از ۷۶٫۶ میلیون واحد ذکر شده کسانی هستند که از قبل مشتری تلفن های هوشمند اپل بوده اند. این نسبت در مقایسه با دسامبر سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا