اخبار

تست چیپست های مختلف توسط انتوتو

این تست‌ها بر روی هر دو پردازنده‌ی مرکزی (CPU) و پردازنده‌ی گرافیکی (GPU) صورت گرفته و به راحتی می‌توان دید که پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ در هر دو تست جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است. اسنپدراگون ۸۲۰ توانسته در تست پردازنده‌ی مرکزی با امتیاز ۱۳۶,۳۸۳ امتیاز در جایگاه اول ایستاده و در جایگاه بعدی، تراشه‌ی ساخت اپل به نام A9 با کسب ۱۳۲,۶۵۷ امتیاز جایگاه دوم را کسب کند.
هرچند، جایگاه سوم به تراشه‌ی Exynos 8890 ساخت سامسونگ اختصاص داده شده که در پرچم‌داران جدید کمپانی کره‌ای به نام گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) از این چیپست استفاده می‌گردد.
در جایگاه چهارم پردازنده‌ی Kirin 950 ساخت هواوی با اختلاف زیادی قرار گرفته و تنها توانسته ۹۲,۷۴۶ امتیاز کسب کند در جایگاه‌های پنچم تا دهم به ترتیب تراشه‌های سامسونگ Exynos 7420، کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰، کوالکام اسنپدراگون ۶۵۲، اپل A8، کوالکام اسنپدراگون ۶۵۰ و کوالکام اسنپدراگون ۸۰۸ قرار دارند.
تست دوم که مربوط به پردازنده‌ی گرافیکی بود به طور کامل متعلق به پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ موجود در اسنپدراگون ۸۲۰ است که توانست از تمام رقیبان خود به راحتی پیشی گیرد. این پردازنده با کسب ۵۵,۰۹۸ امتیاز نه تنها از دیگر رقبای خود بهتر عمل‌کرد بلکه توانست از نظر امتیازی فاصله‌ی زیادی نیز با رقبای خود داشته باشد. جالب است بدانید که پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR GT7600 موجود در A9 که در جایگاه دوم ایستاده تنها توانست به امتیاز ۳۹,۱۰۴ برسد. در ادامه می‌توانید نتایج را مشاهده کنید.
 

کدام چیپست جایگاه نخست AnTuTu را به خود اختصاص داده، A9 یا اسنپدراگون ۸۲۰؟ ۱

کدام چیپست جایگاه نخست AnTuTu را به خود اختصاص داده، A9 یا اسنپدراگون ۸۲۰؟ ۲

منبع: Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا