اخبار

تصاویری از خط تولید Galaxy S7 !!!

همه شایعات صف به صف شدند تا ۲۱ فوریه فرا برسد. روزی که سامسونگ از سری اس جدید خود و پرچمدارش رونمایی خواهد کرد. همین امروز اعلام شده بود که تاریخ عرضه این گوشی هوشمند تاریخی در ماه مارس خواهد بود. چندی پیش یک کاربر چینی دو تصویر از خط تولید این گوشی منتشر نمود که در ادامه شما را به دیدن آنها دعوت می‌کنم.
 
اولین تصویر مربوط به دوربین جلوی این گوشی هوشمند بوده که با مدل R05 مزین شده است. این دوربین همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید مربوط به نسخه ی SM-G930F می‌باشد (همان نسخه ی دارای پردازنده ی اکزینوس)
 
gsmarena_001 (18)
در مقایسه با گلگسی اس۶، متصل کننده های این دوربین به بدنه گوشی، کوچکتر به نظر می‌آیند و این خود نوید آن را می‌دهد که با گوشی باریکی روبرو هستیم!
دومین تصویر لو رفته از خط تولید Galaxy S7، مربوط به صفحه نمایش این گوشی هوشمند می‌باشد. تصویر گویاست که طرح اولیه توسعه یافته ی این نمایشگر، بسیار شفاف بوده و ما با محصولی مرغوب طرف هستیم.
 
gsmarena_002 (10)
 
از تصویر معلوم است که با همان دکمه هوم (Home) همیشگی طرف هستیم. جای لوگوی سامسونگ خالی است و حدس می‌زنیم که سامسونگ برنامه ی ویژه ای برای تزئین این لوگو دارد. قاب نمایشگر فلزی به نظر می‌آید; درست مانند گلگسی اس۶٫ تصاویر گرفته شده، با توجه به عکس ها، با یک دستگاه HTC One تصویربرداری شده است!.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا