اخبار

تصاویری از دوربین فیلم برداری ۳۶۰ درجه آیفون منتشر شد

با پیشرفت عرصه تلفن‌های هوشمند در زمینه فیلم برداری و عکاسی حالا افراد بیشتری به این رشته علاقه مند شده‌اند. در نتیجه تولید کنندگان مختلف به دنبال پیشرفت در این بخش از محصولات خود هستند. به عنوان مثال چندی پیش دو شرکت کره‌ای سامسونگ و ال جی از دوربین فیلم برداری ۳۶۰ درجه گر ۳۶۰ (Gear 360) و ال جی کم (LG Cam) رونمایی کردند تا در کنار پرچمداران خود بدرخشند. اما در این میان کمپانی اپل بنا به دلایلی از ساخت دوربین فیلم برداری ۳۶۰ درجه برای آیفون خودداری کرده است.
با این حال راه برای تولید کنندگان دیگر در این زمینه باز است و به همین دلیل نیز تیم طراح اینستا ۳۶۰ – Insta 360 – حالا از دوربین فیلم برداری ۳۶۰ درجه برای آیفون رونمایی کردند. در ادامه با این محصول بیشتر آشنا می‌شویم.
این قطعه جانبی جدید قابلیت فیلم برداری ۳۶۰ درجه پاناروما را داشته و با قیمت پایه ۱۹۹ پوند به فروش می‌رسد. کاربران آیفون ۶، ۶ اس، ۶ پلاس و ۶ اس پلاس می‌توانند با قرار دادن آن بر روی تلفن هوشمند خود به فیلم برداری ۳۶۰ درجه پاناروما بپردازند. این دوربین فیلم برداری همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید با طراحی خاصی همراه شده است تا کاربران این محصولات بتوانند آن را به سادگی و از طریق بدنه پشتی به آیفون وصل کنند. دو دوربین FOV با زاویه ۲۱۰ درجه‌ای در این دوربین فیلم برداری تعبیه شده‌اند و بخش نرم افزاری آن در نهایت تصاویر و ویدیوهای ثبت شده را با زاویه دید ۳۶۰ درجه پاناروما تولید می‌کند.
کاربران نیازی به نگرانی در مورد حجم بالای ویدیوهای پاناروما با رزولوشن ۳۰۴۰ در ۱۵۲۰ با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ندارند؛ باتری ۸۰۰ میلی آمپری و همچنین خروجی کارت میکرو اس دی در این دوربین فیلم برداری ۳۶۰ درجه قرار گرفته‌اند. همچنین این محصول گواهی MFi را از کمپانی اپل دریافت کرده است و نیازی به نگرانی در مورد کیفیت ساخت و عملکرد آن نیست. فروش رسمی این قطعه جدید از ۳۱ جولای آغاز می‌گردد. در ادامه توجه شما را به گالری تصاویر این محصول جلب می‌نماییم:
 

فیلم برداری 360 درجه

فیلم برداری 360 درجه

فیلم برداری 360 درجه

فیلم برداری 360 درجه

آیا مایل به خریداری چنین محصولی هستید؟ نظر شما در مورد چنین دوربین فیلم برداری و ضبط ویدیوهای پاناروما و ۳۶۰ درجه توسط آیفون چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا