اخبار

تصاویری از سرفیس بند ۳ مایکروسافت که پروژه ساخت آن لغو شده، رویت شد

هفته‌ی گذشته، کمپانی مایکروسافت رسما اعلام کرد که تمامی واحدهای موجود بند ۲ خود را به فروش رسانده و هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی یک مچ‌بند جدید در سال جاری ندارد. این خبر احتمالا برای علاقمندان به مایکروسافت‌بند بسیار نا امید کننده به نظر می‌رسد، و به همین دلیل جای تعجب نیست که چرا پلتفرم سلامت مایکروسافت هیچ‌گاه نتوانسته آنطور که باید توجه مشتریان و توسعه‌دهندگان را به خود جلب کند.
در هرحال، شاید کمپانی مورد اشاره بر روی نسل جدید و جایگزین بند ۲ کار کرده باشد، حتی اگر این محصول هیچ‌گاه معرفی نشود. اوایل صبح امروز، وب‌سایت ویندوز سنترال گزارش داد که یکی از کاربران انجمن گفتگوی آن‌ها که نام کاربری وی FUD Hater است، تصاویری از نمونه‌ی اولیه‌ی دست‌بند سلامت مایکروسافت‌بند ۳ را منتشر کرده است.
بنا به اعلام این کاربر، نمونه‌ی اولیه‌ی مایکروسافت‌بند ۳ ضدآب بوده و از چیپ‌پردازشی RFID بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های بیان شده برای این محصول می‌توان به الکتروکاردیوگرام به منظور اندازه‌گیری فشارخون اشاره کرد. در کل می‌توان گفت که این نمونه‌ی اولیه به مایکروسافت‌بند ۲ که در حال حاضر به بازار عرضه شده، شباهت زیادی دارد.
 
مایکروسافت بند ۳
 
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، بر روی نمایشگر این محصول، دو کاشی جدید نرم‌افزاری به چشم می‌خورد که یکی کاشی شنا و دیگری احتمالا مربوط به اندازه‌گیری فعالیت‌های هر مرتبه شنا کردن است. علاوه بر این یک کاشی دیگر در این دستگاه دیده می‌شود که مربوط به الکتروکاردیوگرام است. در هرصورت مشخص نیست که این نمونه‌ی اولیه چه نرم‌افزاری را اجرا می‌کرده است. بد نیست یادآوری کنیم که مایکروسافت پیش از اعلام خبر هفته‌ی گذشته که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم، گزارش داده بود که در حال تلاش برای اجرای ویندوز ۱۰ بر روی گجت‌های پوشیدنی خود است.
اگر این نمونه‌ی اولیه واقعی باشد، می‌توان گفت که این اولین باری نیست که مایکروسافت تولید محصولی که در مرحله‌ی ساخت قرار داشته را لغو کرده است. سال گذشته این شرکت تولید نسل پنجم برخی از گوشی‌های هوشمند لومیا را نیز لغو کرد و یک سال قبل از آن نیز تولید نوکیا مک‌لارن به طور کامل توسط این کمپانی لغو شد. علاوه بر این، طرفداران برند سرفیس احتمالا به یاد دارند که در سال ۲۰۱۴ نیز متاسفانه پروژه‌ی تولید تبلت سرفیس‌مینی توسط مایکروسافت لغو شد.
 

منبع winbeta
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا