اخبار

تصاویری از Huawei Ascend D3 منتشر شد !


یکی از گوشی های هوشمند Huawei که هنوز رونمایی نشده، در چندین عکس ظاهر شده است. این گوشی که نام Ascend D3 را بر اساس شایعات به خود اختصاص داده است، بسیار شبیه به HTC One Max می باشد؛ طوری که اگر در پشت آن لوگوی شرکت وجود نداشت، ثابت کردن اینکه این گوشی، HTC One Max نیست بسیار سخت بود.

از طراحی آن می فهمیم که HTC One Max الهام بخش مدیران این شرکت بوده است اما با این حال چندین تفاوت دیده می شود. به عنوان مثال در جلوی گوشی، ما شاهد بلندگو های استریو نیستیم و همچنین گودی بسیار باریک تر شده است اما با توجه به کیفیت عکس نمیتوانیم زیاد اطمینان حاصل کنیم.
شایعه ی دیگر اینکه این شرکت در حال کار بر روی نسل بعدی چیپست خود می باشد و متاسفانه اطلاعاتی در مورد آن وجود ندارد اما بر اساس حدس ها و گمان ها، شاید از چیپست Huawei Kirin 920 که ماه قبل توسط این شرکت رونمایی شد بهره ببرد. این چیپست بر اساس معماری big.LITTLE شرکت ARM ساخته شده است. همچنین از ۴ هسته ی Cortex-A15 و ۴ هسته ی Cortex-A7 به طور همزمان استفاده می کند.

One Max از یک صفحه ی ۵٫۹ اینچی بهره می برد. اگر بخواهیم از روی عکس قضاوت کنیم، D3 نیز با اندازه ی مشابه صفحه نمایش Max به بازار خواهد آمد. حفره ی زیر دوربین حاکی از وجود سنسور اثر انگشت می باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا