اخبار

تصاویر بنچمارک شیائومی Mi 5 مشخصات آن را لو داد !

در مقایسه با سامسونگ و ال‌جی، تا کنون اطلاعات کمتری راجب پرچمدار بعدی شیائومی و خصوصا سایز صفحه نمایش آن در دست داریم. اما اکنون معلوم شده شیائومی هم نمی‌تواند چندان از فاش شدن اطلاعات محصولش جلو گیری کند و  گل سر سبد بعدی این کمپانی در ۵ اسفند پا به بارسلون و پکن خواهد گذاشت.
در حال حاضر  اطلاعات فراوانی منتسب به شیائومی می ۵ منتشر شده، از جزئیات کامل سیستم عامل گرفته تا پردازنده و رم و گزینه های مختلف رنگی. اما تنها می‌توانیم دو مورد از این مشخصات را مورد تایید قطعی قرار دهیم. یکی از آنها وجود تراشه اسنپدراگون ۸۲۰  و دیگری نیز طبق اطلاعات GFX Bench صفحه نمایشی ۵.۷ اینجی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل.
آنطور که در GFX Bench یاد شده، این گوشی صفحه نمایشی  رزولوشن فول اجچدی ( ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل ) به همراه خواهد داشت و تعداد ۳۸۶ پیکسل بر اینچ در نمایشگری به وسعت ۵.۷ اینچی جای خواهد گرفت. اما در روی دیگر سکه، اگر صفحه نمایش چنین سایزی داشته باشد مطلقا به باتری با ظرفیت بالا نیاز است تا پا به پای این صفحه نماش حرکت کند. در این رابطه گفته شده پرچمدار شیائومی باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپری ساعتی را به دوش خواهد کشید و توان این را دارد که یک روز کامل دوام بیاورد.
Xiaomi-Mi-5-benchmark
 
بر خلاف مشخصاتی که برخی از شایعات به این گوشی نسبت داده بودند، در بنچمارک این گوشی مشخصاتی با عنوان ویندوز ۱۰ و حافظه داخلی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی دیده نمی‌شود . در لیستی که بوسیله GFX Bench به دستمان رسیده، شاهد اندروید ۶.۰ مارشمالو و رم ۳ گیگابایتی هستیم. ظاهرا شیائومی Mi 5 قرار است در نسخه های مختلفی در اختیار کاربران قرار گیرد اما میتوانیم اطمینان حاصل کنیم که تمامی آنها چیپست چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ را در دل خود جای خواهند داد.
 
منبع: pocketnow

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا