اخبار

تصاویر بیشتری از فبلت شیائومی می مکس به بیرون درز کرد

فبلت شیائومی می مکس در تصاویر جدیدی که توسط مدیر عامل این کمپانی به اشتراک گذاشته شده، خودنمایی کرد. چند روز قبل آژانس رگلاتوری چین، TENAA، تائیدیه‌ی فبلت شیائومی می مکس (Xiaomi Mi Max) را منتشر کرد. فبلتی غول پیکر که دارای نمایشگر ۶٫۴۴ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل (کیفیت فول اچ دی) است.
در زیر این صفحه نمایش و در دل این فبلت ۶٫۴ اینچی، پردازنده‌ی شش هسته‌ای اسنپدراگون ۶۵۰ با سرعت پردازش ۱٫۴ گیگاهرتز قرار گرفته – برخی شایعات از وجود اسنپدراگون ۸۲۰ در آن خبر می‌داد – و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۱۰ در کنار آن جای گرفته است.
فبلت شیائومی می مکس در دو نسخه‌ی متفاوت در دسترس خواهد بود. مدلی از آن با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه شده و در مدل دیگر ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد. در پشت این گوشی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته و جلوی آن به دوربینی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. وجود یک اسکنر اثرانگشت در زیر دوربین عقبی آن تایید می‌شود.
بر اساس لیست منتشر شده‌ی تنا فبلت شیائومی می مکس از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیرو گرفته و سیستم‌عامل از پیش نصب شده‌ی اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو را اجرا می‌کند. بر بالای این سیستم‌عامل گوگل رابط کاربری MIUI 8 دیده خواهد شد. شایع شده است که قیمت پایه‌ای این دستگاه چیزی در حدود ۲۰۰ دلار خواهد بود.
مدیر عامل کمپانی Xiaomi، لی جون (Lei Jun) به‌تازگی در پیج اختصاصی خود در شبکه‌ی اجتماعی ویبو تصاویری از فبلت Xiaomi Mi Max و همچنین دستبند شیائومی می بند ۲ را به نمایش گذاشت. امروز عکس‌های جدید دیگری از فبلت منتش شد که در زیر می‌توانید آن‌ها را ببینید. انتظار می‌رود که فبلت می مکس در روز سه شنبه دهم ماه مه (۲۱ اردیبهشت ماه) در طول رویدادی که توسط کمپانی شیائومی برگزار خواهد شد، به‌طور رسمی معرفی شود.
با این مشخصات، این دستگاه در دسته‌ی گوشی‌های میان رده قرار خواهد گرفت. تصاویر زیر با هنرمندی طراحی ظاهری آن را به رخ می‌کشد.
 

فبلت شیائومی می مکس

فبلت شیائومی می مکس

فبلت شیائومی می مکس

منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا