اخبار

تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی C9 سامسونگ رویت شد !

سامسونگ طی چند وقت اخیر محصولات مختلفی از سری گلکسی سی را معرفی کرده است. تا‌کنون تقریبا اطمینان داشتیم که این سری از گوشی‌های هوشمند سامسونگ، به صورت انحصاری فقط برای بازار چین در نظر گرفته شده‌اند، اما با توجه به اینکه به تازگی نام گلکسی C9 را در FCC در آمریکا مشاهده کرده‌ایم، می‌توان این ادعا را رد کرد. این غول کره‌ای تا کنون دو گوشی‌هوشمند گلکسی سی ۵ و گلکسی سی ۷ را در چین معرفی کرده است. با توجه به اینکه این موضوع تایید شده که مدل پرو دو گوشی یاد شده با نام C5 Pro و C7 Pro نیز در آینده معرفی خواهند شد، می‌توان گفت که گلکسی سی ۹ نیز به همین دلیل در مدل پرو نیز تولید می‌شود.
پیش از این گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه طراحی آنتن در Galaxy C9 جدید خواهد بود. بر همین اساس گفته می‌شود که آنتن‌ها در بخش بالا و پایین دستگاه قرار خواهند گرفت و رنگ آن‌ها نیز به منظور زیبایی بیشتر، با رنگ گوشی یکسان در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که آنتن اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی که بدنه‌ای فلزی دارند، سفید رنگ در نظر گرفته می‌شود.
طی چند هفته‌ی گذشته، بارها شاهد انتشار اطلاعاتی در مورد گوشی‌هوشمند معرفی نشده‌ی گلکسی سی ۹ بوده‌ایم. سامسونگ پیش از این تصاویر تبلیغاتی مخصوصی را برای این دستگاه در شبکه‌های اجتماعی چینی منتشر کرده که بخش کوچکی از طراحی آن را ارائه می‌دهد. همانطور که اشاره کردیم، آنتن این گوشی‌هوشمند نیز از طراحی جدیدی بهره می‌برد که این موضوع دیروز مشخص شد. حالا نیز تصاویر جدیدی از این محصول توسط رگولاتوری چین موسوم به TENAA در دسترس قرار گرفته است.
گوشی‌هوشمند مورد بحث با شناسه‌ی مدل SM-C9000 در TENAA ثبت شده و Steve Hemmerstoffer نیز تصاویر این محصول را از اسناد مربوط به دریافت تاییدیه‌ی رگولاتوری چین، بدست آورده است. با توجه به تصاویر جدید این محصول، می‌توان خطوط جدید آنتن را در بخش بالا و پایین قاب پشتی به خوبی مشاهده کرد. بدنه‌ی دستگاه نیز از جنس آلومینیوم یکپارچه در نظر گرفته شده و با توجه به اطلاعاتی که تا کنون در دسترس داریم، گفته شده که گلکسی سی ۹ در رنگ طلایی و خاکستری عرضه خواهد شد. علاوه بر این در بخش پشتی این دستگاه شاهد دوربین پشتی و نیز فلاش دوگانه ال‌ای‌دی هستیم.
چند روز قبل گوشی گلکسی C9 در گیک‌بنچ نیز رویت شده بود که بر اساس اطلاعات این بنچمارک، نمایشگر محصول یاد شده ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p اعلام شده است. نوع پنل نمایشگر گلکسی سی ۹ نیز از نوع Super AMOLED در نظر گرفته شده و دوربین جلویی آن با توجه به داده‌های بدست آمده از گیک‌بنچ، ۱۶ مگاپیکسلی است. پردازنده‌ی این محصول نیز اسنپدراگون ۶۵۲ خواهد بود و همانطور که قبلا هم در شایعات خوانده بودیم، حافظه‌ی رم آن ۶ گیگابایت است. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به سنسور اثرانگشت و دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد. در زیر می‌توانید تصاویری که تا کنون از گلکسی سی ۹ منتشر شده را مشاهده کنید.
 

منبعsammobile

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا