اخبار

تصاویر جدیدی از اسمارت واچ نوکیا به نام Moonraker لو رفت

سال گذشته گزارشات و رندرهایی از اسمارت واچ کنسل شده نوکیا به نام “Moonraker” منتشر شد و اکنون به لطف حساب کاربری اوان بلاس، توییت هایی به صورت فایل های GIF از این دستگاه منتشر شده است که نمای بهتری از این اسمارت واچ را به نمایش می گذارد. بنابراین افرادی که نسبت به برنامه ریزی های نوکیا/مایکروسافت در مورد عرصه پوشیدنی ها کنجکاو هستند، این تصاویر می توانند دید بهتری را در اختیارشان بگذارد.
نوکیا قبل از این که به تصاحب مایکروسافت دربیاید در حال کار بر روی دستگاه های پوشیدنی خود بود. گزارشات نیز حاکی از آن بودند که این دستگاه در کنفرانس MWC 2015 نیز حضور خواهد یافت و به همراه گوشی لومیا ۹۳۰ رونمایی می شود اما در واقع چنین اتفاقی رخ نداد.
 

تصاویر جدیدی از اسمارت واچ کنسل شده نوکیا به نام Moonraker لو رفت

در این GIF های جدید نمای خوبی از دستگاه قابل مشاهده است که یک ساعت هوشمند به رنگ سبز روشن را به نمایش گذاشته و از آنجا که طراحی های نوکیا همیشه روشن و رنگی بوده، می توان گفت دیدن چنین رنگی در محصولات پوشیدنی این شرکت نیز دور از ذهن نیست. با توجه به این تصاویر، به نظر می رسد مانیتور ضربان قلب در این دستگاه به کار نرفته است اما این روزها انتظار میرود که این قابلیت به صورت پیش فرض در تمامی دستگاه های پوشیدنی وجود داشته باشد.
در صورتی که فکر می کنید نوکیا قصد دارد به بازی پوشیدنی ها بازگردد، شاید پیش بینی های شما درست باشد چرا که چند ماه پیش این شرکت با اعلام برنامه های آتی خود در مورد تصاحب Withings، تمایل خود را در این زمینه نشان داد. Withings همان شرکتی ست که محصولات پوشیدنی مختلفی مانند Activité و Activité Steel را تولید کرده است و شاید این برنامه ها در راستای بازگشت نوکیا به دنیای پوشیدنی ها بوده باشد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا