اخبار

تصاویر جدیدی از میزو پرو ۶ + مشخصات و امتیاز بنچمارک آنتوتو

گوشی جدید شرکت چینی میزو، با نام میزو پرو ۶ تنها دو روز تا تاریخ رونمایی فاصله دارد و می توان گفت که این محصول در بازه بسیار شلوغی به جهانیان معرفی خواهد شد چرا که هواوی P9 هفته گذشته رونمایی شده و اچ تی سی امروز از اچ تی سی ۱۰ رونمایی خواهد کرد. بنابراین باید میزو پرو ۶ را نیز به لیست گوشی های در حال عرضه اضافه کنیم و مثل همیشه منتظر انتشار شایعات و تصاویر بیشتری از جدیدترین محصول میزو باشیم.
میزو پیش از این تصاویر واقعی پرو ۶ را به علاقه مندان ارایه کرده و ادعا کرده بود که این گوشی به صورت انحصاری به همراه چیپست مدیاتک هلیو X25 به بازار عرضه خواهد شد که یک پردازنده ده هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4 را به کاربران ارایه می دهد.
از سایر ویژگی های سخت افزاری میزو پرو ۶، می توان به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. همچنین این گوشی به نوعی از قابلیت فورس تاچ مجهز است که به استفاده در اپلیکیشن های پیش فرض محدود می شود. این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت نانو را داراست و در قاب پشتی، از یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی بهره می برد. علاوه بر این یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز برای عکاسی سلفی و ویدیو چت، در قاب جلویی قرار گرفته است. بر اساس آخرین گزارشات، میزو پرو ۶ به اندروید ۶٫۰ مارشمالو مجهز است و در طول مراسم رونمایی روز چهارشنبه، میزو پرو ۶ پلاس نیز معرفی خواهد شد.
هم اکنون چند تصویر جدید از میزو پرو ۶ را در اختیار داریم که یکی از آنها، امتیاز ۹۱٫۱۶۵ این گوشی را در تست بنچمارک آنتوتو به نمایش می گذارد. البته احتمالاً همه شما امتیازات ۱۰۰٫۰۰۰ زیادی را که از تست گوشی های پیشرفته تر به دست آمده اند دیده اید و احتمالاً با دیدن امتیاز پرو ۶ این برداشت را خواهید داشت که میزو می توانست از ویژگی های سخت افزاری قدرتمندتری در جدیدترین گوشی خود استفاده کند.
 

میزو پرو 6
میزو پرو 6
میزو پرو 6
میزو پرو 6
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا