اخبار

تصاویر جدیدی از گوشی وان پلاس ۳ دیده شد !

گوشی وان پلاس ۳ (OnePlus 3) و خبر‌های مربوط به آن همچنان داغ است. آسیاب شایعات هیچ‌گاه از حرکت نمی‌ایستد و در حوزه‌ی تکنولوژی گویی قوی‌تر هم عمل می‌کند. در فوریه‌ی گذشته، صحبت‌هایی راجع به انتشار سومین مدل از پرچم‌داران کمپانی OnePlus شنیده شد.
با نزدیک‌تر شدن احتمال معرفی این گوشی، خبرهای مربوط به‌ این دستگاه در تنور شایعات داغ‌تر شده و گمانه زنی‌های مختلفی در مورد آن صورت می‌گیرد. هفته‌ی گذشته صحبت از آن بود که گوشی وان پلاس ۳ احتمالا به یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.
OnePlus یک کمپانی تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در چین بوده که در دسامبر ۲۰۱۳ متولد شد. این کمپانی برای پرچم‌داران قبلی خود شیوه‌ی جالبی از مارکتینگ را در پیش گرفت و برای خرید محصولات گل سرسبد خود سیستمی بر مبنای دعوتنامه قرار داد؛ به این شکل که هر کس با ثبت نام و یا دعوت شدن از طرف یکی از دارندگان محصول این کمپانی، می‌توانست اقدام به خرید کند.
گوشی وان پلاس ۳ دارای یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول اچ دی است. چنین وضوح تصویری دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بوده و با چنین رزولوشنی این نمایشگر از تراکم پیکسلی ۴۰۱ پیکسل بر هر اینچ برخوردار است.
خبر‌های منتشر شده پیرامون گوشی OnePlus 3 حکایت از آن دارد که به احتمال زیاد مغز پردازشی آن را تراشه‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ با سرعت پردازش ۲٫۲ گیگاهرتز تشکیل داده و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ را در کنار خود خواهد دید. ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، بخش فضای ذخیره‌سازی آن را تشکیل می‌دهد.
در پشت گوشی وان پلاس ۳ یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلوی آن، دوربینی ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دیده خواهد شد. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو عرضه خواهد شد.
امروز تصاویر جدیدی از این گوشی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شد. به نظر می‌رسد که این گوشی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت؛ اما مطابق معمول و به دلیل آن‌که هیچ‌کدام از مشخصات رسما تائید نشده، پس در حال حاضر باید صبر کرد تا اطلاعات بیشتری منتشر شود.
 

گوشی وان پلاس 3

گوشی وان پلاس 3

گوشی وان پلاس 3

منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا