اخبار

تصاویر جدیدی از گوشی OnePlus 3 منتشر شد

همان‌طور که می‌دانید در روزهای اخیر شاهد انتشار عکس‌های مختلفی از گوشی OnePlus 3 بودیم. حال تصاویر جدیدی از این تلفن هوشمند در فضای مجازی منتشر شده و مهر تاییدی بر عکس‌های قبلی می‌زند.
جالب است بدونید که به گوشی OnePlus 3 لقب «قاتل پرچم‌دارها» داده شده و گویا کمپانی سازنده‌ی این تلفن هوشمند به موفقیت آن بسیار امیدوار است.
طبق جدیدترین خبرهایی که به دستمان رسیده است گویا گوشی OnePlus 3 از یک صفحه‌ی ۵ اینچی یا ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱,۹۲۰ در ۱,۰۸۰ پیکسل همراه خواهد بود. مانند دیگر پرچم‌داران موجود در بازار، در وان پلاس ۳ نیز از یک تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ ساخت کوالکام استفاده شده است. این چیپست قدرتمند که قرار است در زیر قاب پرچم‌دار جدید وان پلاس به کار برود بر روی خود یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای داشته که با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز کار می‌کنند و همچنین در کنار آن، یک پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ نیز قرار دارد.
به نظر می‌رسد که گوشی OnePlus 3 قرار است دو مدل داشته باشد. در مدل اول از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی به کار گرفته شده و در مدل دوم نیز قرار است شاهد مجهز شدن پرچم‌دار وان پلاس به ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی باشیم.
شاید به کار بردن کلمه‌ی قاتل پرچم‌دارها برای این گوشی چندان هم مناسب نباشد زیرا از پردازنده‌ی مشابهی با دیگر تلفن‌های هوشمند موجود در بازار بهره ‌می‌برد. اصولا به خاطر استفاده از یک صفحه نمایش فول اچ دی نیز باید شاهد امتیاز بالای گوشی OnePlus 3 در بنچمارک‌های مختلف باشیم و این در حالی است که پرچم‌داران کمپانی‌های مطرح از رزولوشن ۲K برخوردار هستند و همین امر سبب می‌گردد تا امتیاز کمتری در بنچمارک‌ها بگیرند.
در پشت گوشی OnePlus 3 از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نیز استفاد شده است و برای طرفداران سلفی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده تا از خود تصاویر سلفی بگیرند و امکان چت تصویری نیز داشته باشند. قرار است تلفن هوشمند وان پلاس ۳ از یک باتری ۳,۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت بهره برده و همچنین از سیستم شارژ مکرر به نام دش شارژ (Dash Charge) برخوردار باشد. از نظر قیمت به نظر می‌رسد که گوشی OnePlus 3 از قیمت ۳۰۰ دلار شروع شود. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از گوشی را مشاهده کنید.

تصاویر منتشر شده از گوشی OnePlus 3

 

گوشی OnePlus 3

گوشی OnePlus 3

گوشی OnePlus 3

در نهایت باید دید که آیا لقب قاتل پرچم‌دارها یک ترفند تبلیغاتی است که در نهایت به شکست ختم می‌شود و یا وان پلاس ۳ حرفی برای گفتن دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا