اخبار

تصاویر جدیدی از Vivo Xplay 5 منتشر شد

طبق برنامه اعلام شده ، کمپانی چینی ویوو امروز از گوشی Vivo Xplay 5 رونمایی خواهد کرد.اسمارت فونی که قرار است از ۶ گیگابایت رم استفاده کند و هم اکنون رکورد بنچمارک AnTuTu را نیز در اختیار دارد. البته قبل از معرفی گوشی، تصاویر جدید از پرچم‌دار کمپانی چینی Vivo منتشر شده که می‌توان زیبایی این گوشی را مشاهده کرد.
انتظار می‌رود این گوشی دارای صفحه‌ی ۵.۵ اینچی بوده و از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل QHD بهره ببرد. درون قاب این گوشی نیز از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده شده.
البته احتمال دارد که این گوشی فقط در چین عرضه گردد، با این حال، تمام رسانه‌ها با کنجکاوی اخبار ایکس پلی ۵ را دنبال می‌کنند زیرا اولین موبایل در جهان خواهد بود که از ۶ گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد.
در شهریور ماه، سامسونگ گفته بود که چیپ رم‌های جدید این کمپانی باعث خواهند شد تا بتوان در تلفن‌های هوشمند از ۶ گیگابایت رم استفاده کرد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که در آینده شاهد گوشی‌هایی با این مقدار رم باشیم.
هرچند، انتظار می‌رفت تا در نسل بعدی موبایل‌ها که در سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ عرضه خواهند شد ۶ گیگابایت رم به کار رود اما Vivo زودتر دست به کار شد و فردا از Xplay 5 رونمایی خواهد کرد؛ اولین گوشی با میزان حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی.

تصاویری که از گوشی منتشر شده نشان می‌دهد که لبه‌های موبایل دارای انحنا هستند و همچنین از دکمه‌ی خانه فیزیکی استفاده نشده. در عقب Xplay 5 نیز می‌توان سنسور اسکنر اثر انگشت و همچنین دوربین را مشاهده کرد که گویا از برآمدی کمی بهره برده و در کنار آن یک فلش LED دوگانه قرار دارد.

تصاویر جدیدی از Vivo Xplay 5 منتشر شد ۲تصاویر جدیدی از Vivo Xplay 5 منتشر شد ۳

منبع: Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا