اخبار

تصاویر جدید وان پلاس ۳ وجود اسپیکر در قاب جلو را تایید می‌کند

چند ماه از عرضه ی وان پلاس ۲ در بازار گذشته است. در حال حاضر، شایعاتی در مورد نسل بعدی آن منتشر شده که با چند تصویر رندر  طراحی جدیدی را در گوشی وان پلاس ۳ نشان می‌دهد. یکی از اصلی ترین نکات تغییر کرده در این طراحی جدید، قرار گرفتن اسپیکر در قاب جلویی آن می باشد.
برای شروع، در تصویر موجود میتوان وجود یک فلز براق و صیقلی تر را نظاره گر بود. با نگاه به این تصاویر میتوان شباهتی بین آن و قاب آیفون های ۶ و ۶ اس یافت. با وجود اینکه گوشی وان پلاس ۳ بر اساس نیاز کاربر میتواند با قاب های مختلفی طراحی شود پس نمیتوان جنس قاب را در ویژگی های اصلی این گوشی مد نظر قرار داد. در هر صورت، شاهد قاب صیلقی در پشت دستگاه هستیم که در وان پلاس ۲ اینگونه نبوده است.gsmarena_002
به نظر می‌رسد که حسگر اثر انگشت از بخش جلویی دستگاه بر داشته شده که همین موضوع امکان استفاده از روش های دیگری برای باز کردن قفل مثل اسکن عنبیه چشم را افزایش می‌دهد. روی چانه ی دستگاه شاهد اسپیکر هستیم. با توجه به این موضوع، میتوان حدس زد اسپیکر های وان پلاس ۳ همانند موارد استفاده شده در محصولات اچ تی سی خواهند بود. علاوه بر این موضوع، تصاویر وجود دو نسخه در رنگ های متفاوت را اثبات می‌کند. هرچند یکی از آنها مثل آینه به نظر میرسد و احتمال صحت این موضوع کم است.
از نظر سخت افزاری، جای تعجب ندارد که وان پلاس از بهترین چیپست موجود در محصول بعدی اش استفاده کند. بنابر این، میتوان انتظار داشت وان پلاس ۳ به اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز شود. رزولوشن صفحه نمایش نیز انتظار میرود ۱۰۸۰p باشد. به این معنی که وان پلاس سال آینده نیز از به کار بردن صفحه نمایش QHD خودداری خواهد نمود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا