اخبار

تصاویر رسمی گلکسی J7 مدل ۲۰۱۶ لو رفت!

بعد از گرفتن مجوزهای TENNA توسط گلکسی J7 مدل ۲۰۱۶، به نظر می‌رسید که این اسمارت‌فون میان‌ رده به مراحل نهایی عرضه‌ی خود نزدیک شده است و بزودی معرفی خواهد شد. این اتفاق لحظاتی پیش بالاخره افتاد و تصاویر رسمی Galaxy J7 در فضای مجازی منتشر شد البته با این تفاوت که این تصاویر رسمی، نه توسط منابع سامسونگ بلکه توسط وب‌سایت آلمانی Winfuture لو رفته است!
در این تصاویر لو رفته که امروز منتشر شده است، تمام زوایا و جزییات گلکسی J7 کاملا مشخص است و کاملا واضح است که این تصاویر به طور رسمی تهیه شده اند. در این تصاویر که از سوی مدیران وب سایت خبری آلمانی «Winfuture.de» در فضای وب پخش شده است، طراحی فلزی اولین چیزی است که چشمان‌مان را روشن می‌کند.
گفتنی است که تفاوت دیوایس‌های J5 و J7 در طراحی بسیار جزیی است و تنها تفاوت قابل ذکر، بزرگی ۰.۳ اینچی نمایشگر ۵.۵ اینچی جی ۷ نسبت به جی ۵ است. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپ دراگون ۶۱۵ یا اگزینوس ۷۸۷۰، رم ۳ گیگابایتی، فضای ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق حافظه‌های microSD، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو، دیگر قطعات سخت افزاری گلکسی J7 مدل ۲۰۱۶ را تشکیل می‌دهند.
 

۲ Untitled

منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا