اخبار

تصاویر رندر شده گوشی شیائومی می نوت ۲، وجود نمایشگر خمیده و دوربین دوگانه را تایید میکنند

در حالی که شرکت شیائومی در آخرین ماه‌های سال ۲۰۱۶ خود را برای معرفی یکی دیگر از پرچمدار بلند قامت آماده می‌کند، ساعاتی پیش منابع نزدیک به این شرکت چینی تصاویر رندر شده شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi Mi Note 2) را منتشر کردند که در آن‌ها استفاده از نمایشگر دو لبه خمیده به وضوح مشاهده می‌شود.
هرچند تا پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر همکاری سامسونگ و شیائومی در زمینه استفاده از پنل های لبه خمیده در محصولات شرکت چینی منتشر گردید، با این حال این اولین باری است که تصاویر رندر شده شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi Mi Note 2)، به کار گیری این فناوری در گوشی مذکور را در کنار دوربین دوگانه تایید می‌کنند.
فبلت می نوت ۲ (Xiaomi Mi Note 2) از نمایشگری ۵٫۵ یا ۵٫۷ اینچی(در نسخه پرو) خمیده مشابه نمونه به کار گرفته شده در گلکسی نوت ۷ استفاده می‌کند و این در حالی است که قلب آن را قرار است تراشه ارتقا یافته اسنپدراگون ۸۲۱ به تپش درآورد. البته ناگفته نماند که برخی منابع تائید کرده‌اند، پنل QHD می نوت ۲، به فناوری تاچ سه بعدی یا همان فورس تاچ که بسته به میزان فشار اعلام شده، واکنش مختلفی را بروز می‌دهد تجهیز شده است.
تصاویر رندر شده گوشی Mi Note 2 شیائومی
در سوی دیگر این محصول بالا رده به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز شده است. در قسمت پشتی گوشی Mi Note 2 دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد و به منظور گرفتن عکس‌های سلفی و ویدیو چت نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلوی گوشی تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری، حسگر اثر انگشت و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید ۷ نوقا اشاره کرد.
شیائومی Mi Note 2 در سه نسخه با حافظه‌های داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. انتظار میرود نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی این محصول به ترتیب با قیمت ۴۲۰ و ۴۵۰ دلار به بازار عرضه شود.
اما این تمام ماجرا نیست ، ظاهرا نسخه دیگری از این گوشی با پسوند پرو نیز وجود دارد. بر اساس اطلاعات فاش شده ، شیائومی می نوت ۲ پرو (Xiaomi Mi Note 2 Pro) به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۲K و بدنه‌ی تمام فلزی با پوشش شیشه‌ای در دو طرف است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا