اخبار

تصاویر و مشخصات تبلت جدید هوااوی لو رفت

هواوی بخاطر عرضه‌ی محصولات قدرتمند توانسته به شهرت خوبی برسد و همچنین در بازار مناطق محتلف نیز با عرضه‌ی گوشی‌هایی مانند آنر ۵ اکس ( Honor 5X ) و نکسوس ۶ پی ( Nexus 6P ) به فروش نسبتا قابل قبولی برسد. به تازگی نیز مشخصات سخت افزاری و تصاویری از رندر تبلت جدید هواوی به نام مدیاپد تی ۲ پرو ( MediaPad T2 Pro ) و همچنین رابط کاربری آن که به نظر EMUI هواوی سوار بر اندروید است، در فضای مجازی منتشر شده.
این اطلاعات توسط ایوان بلس (Evleaks@) منتشر شده، کسی که یکی از بزرگ‌ترین افشاگران در زمینه‌ی تکنولوژی بوده و اطلاعات زیادی را در مورد محصولاتی که هنوز رونمای نشده‌اند در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.
 

مشخصات هواوی MediaPad T2 Pro درز شد، صفحه ۱۰

تبلت MediaPad T2 Pro  دارای یک صفحه‌ی ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بوده، و با اینکه هنوز مشخص نیست که بر روی این تبلت از کدام نسحه‌ی سیستم عامل اندروید استفاده شده، می‌توان از تصویر منتشر شده حدس زد که احتمالا این تبلت حداقل مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی باشد. بلس همچنین گفته که درون محصول جدید هواوی از یک باتری با ظرفیت ۶,۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت قرار داده شده و از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۱۵ استفاده خواهد کرد.
در کنار این تراشه‌ی قدرتمند از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در تبلت به کار رفته و می‌توان به لطف درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی این میزان را به ۱۶ گیگابایت افزایش داد.
بنابر گفته‌ها این تبلت از ارتباطات LTE و همچنین Wi-Fi 802,11 a/b/g/n/ac پشتیبانی خواهد کرد که این یعنی دو مدل از MediaPad T2 Pro عرضه خواهد شد؛ یک مدل به همراه Wi-Fi و LTE و یک مدل نیز تنها با Wi-Fi، البته امکان اینکه هر مدل تنها از یک ارتباطات استفاده کند نیز وجود دارد. همچنین در لیست آمده است که این تبلت از بلوتوث ۴.۱ نیز پشتیبانی کرده و در جلوی تبلت از یک دوربین ۲ مگاپیکسلی و در عقب آن نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است.
این تبلت گویا تفاوت چندانی با مدل MediaPad M2 10 که در CES رونمایی شد و سپس توانست مجوز FCC دریافت کند نخواهد داشت. هرچند، تبلت MediaPad T2 Pro هنوز قیمت و زمان انتشار آن مشخص نیست و برای دانستن بیشتر در مورد آن باید تا رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) صبر کرد.
منبع: androidheadline

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا