اخبار

تصاویر کیس آیفون ۷ پلاس وجود دوربین دوگانه را تایید می‌کند

آیفون ۷ و مدل پلاس آن قرار است تا حدود سه ۴ ماه دیگر و در اواسط ماه سپتامبر (اواخر شهریور) به روی صحنه‌ی‌ کنفرانس معرفی رسمی خود بروند. اما خب طبق معمول چند سال گذشته، این بار هم قرار نیست خیلی غافل‌گیر شویم و تصاویر لو رفته‌ای نظیر کیس آیفون ۷ پلاس ، ویژگی‌های هیجان‌انگیز پرچم‌داران جدید اپل را لو خواهند داد!
این بار نوبت به خرده‌فروشی آنلاین چینی OppoMart رسیده است تا با انتشار تصاویری از کیس آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ (iPhone 7)، وجود یک قابلیت مهم دیگر در این مدل از اسمارت فون‌های اپل را فاش کند. در این تصاویر کاملا مشخص است که مدل ۵.۵ اینچی آیفون ۷، دارای دو لنز دوربین خواهد بود و شایعات مربوط به‌کارگیری دوربین دوگانه در آیفون ۷ پلاس توسط اپل حقیقت دارد.
جالب است بدانید که سایت اوپو مارت پیش از این هم سابقه‌ی طولانی مدتی در زمینه‌ی لو دادن محصولات مختلف داشته است و به طرز عجیبی، ماه‌ها قبل از اینکه محصول اصلی رونمایی شود، با انتشار تصاویر قاب‌ها و رندرهای سه‌بعدی رسمی از محصول، ویژگی‌های مختلف آن را برای کاربران لو می‌دهد!
شاید برای خیلی از شما کاربران عزیز گجت نیوز هم مانند خود من جای سوال باشد که آیا اپل و دیگر کمپانی‌های سازنده واقعا نمی‌توانند جلوی چنین اتفاقاتی را بگیرند و به خرده‌فروشان تاکید کنند که تصاویری از محصول اصلی و در این مورد خاص، کیس آیفون ۷ پلاس ، را منتشر نکنند؟! در پاسخ به چنین سوالی معمولا این فرضیه نیز وجود دارد که برندها خودشان و به‌صورت عمدی، برای اینکه هیجان آن محصول را بالا ببرند و به‌اصطلاح آن را هایپ کنند، این کار را انجام می‌دهند و همه چیز از قبل برنامه‌ریزی شده است!

کیس آیفون ۷ پلاس ۹.۹۹ دلار قیمت دارد

تصاویری از کیس آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ (iPhone 7) دوربین دوگانه
 
در سایت خرده‌فروشی آنلاین اوپو مارت، یک صفحه‌ی مجزا برای قاب‌های محافظ آیفون ۷ و ۷ پلاس در نظر گرفته شده است که این صفحه شامل سه مدل است؛ تنها یک مدل از این سه کیس متعلق به آیفون ۷ پلاس است که این قاب سیلیکونی که تصویر آن را در بالا مشاهده‌ می‌کنید، دارای مقاومت بالایی است و با قیمت ۹.۹۹ دلار قابل خریداری است.
البته دو مدل سیلیکونی دیگر نیز مخصوص دارندگان آیفون ۷ هستند و در رنگ‌های طلایی، خاکستری، مشکی و نقره‌ای مشابه رنگ‌های به کار رفته در تولید بدنه‌ی اصلی آیفون توسط اپل، با قیمت‌های ۹.۹۹ دلار و ۱۱.۹۹ دلار به فروش می‌رسند. البته طبیعی است که این قاب‌های محافظ که تصویرشان را در زیر مشاهده می‌کنید، تا قبل از عرضه‌ی آیفون ۷ وارد بازار نخواهند شد و اکنون در مرحله‌ی پیش‌فروش قرار دارند:
 
تصاویری از کیس آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ (iPhone 7) دوربین دوگانه
تصاویری از کیس آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ (iPhone 7) دوربین دوگانه

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا