اخبار

تصویری از کروم کست اولترای گوگل فاش شد

کروم کست اولترا با امکان استریم ۴K یکی از محصولاتی است که گوگل در جریان مراسم ۱۳ مهر خود از آن رونمایی خواهد کرد.
گوگل سه شنبه‌ی هفته‌ی آینده مراسمی را برای رونمایی از نسل جدید محصولات سخت‌افزاری خود برگزار خواهد کرد که انتظار می‌رود طی آن شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری پیکسل، هدست واقعیت مجازی، روتر وای‌-فای، بلندگویی شبیه به اکوی آمازون با نام Google Home و دانگل سخت افزاری کروم کست اولترا باشیم که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید. این دانگل سخت‌افزاری قادر است تا محتوای ۴K را پشتیبانی کند. یکی از افراد نزدیک به کمپانی تایید کرده که دانگل سخت‌افزاری مورد نظر با نام کروم کست اولترا رونمایی خواهد شد.
براساس اطلاعات ارائه شده این محصول با بهره‌گیری از فریمور ۱.۲۱، در کنار نسل پیشین کروم کست به فروش خواهد رسید. با وجود اینکه قیمت نسل پیشین کروم کست ۳۵ دلار تعیین شده، کروم کست اولترا با قیمت ۶۹ دلار راهی بازار خواهد شد. افزایش قیمت این دانگل را باید به دلیل افزایش قابلیت‌های این دانگل خواند، چراکه نسل جدید کروم کست قادر است تا ویدیو‌هایی با رزولوشن ۴K را نیز پشتیبانی کند. با استفاده از این ویژگی می‌توان ویدیوهای ۴K را از روی گوشی‌های هوشمند به تلویزیون با داشتن درگاه HDMI از طریق کروم کست اولترا استریم کرد.
همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، خبری از لوگوی کروم کست نبوده و تنها می‌توان حرف G برگرفته از لوگوی گوگل را روی کروم کست اولترا مشاهده کرد که این موضوع در نرم افزار نیز رعایت شده است.

منبع venture beat
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا