اخبار

تصویری از گلکسی جی مکس لو رفت؛ فبلت ۷ اینچی سامسونگ !!!

سری جی اسمارت فون‌های گلکسی، تلفن‌های همراه هوشمند میان‌رده‌ای هستند که طراحی زیبایی دارند و به سبب برخورداری از مشخصات سخت افزاری نسبتا قدرتمند و قیمت بسیار مناسب، در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و حالا نیز مشخص شده است که گلکسی جی مکس نیز قرار است به این خانواده‌ افزوده شود.
یار همیشگی‌مان یعنی آقای ایوان بلس (Evan Blass) که او را با نام کاربری @evleaks در شبکه‌ی اجتماعی توییتر می‌شناسیم، به تازگی اطلاعات جدیدی را از اسمارت فون میان‌رده‌ی جدید سامسونگ در سری گلکسی جی منتشر کرده است. دیوایسی که او درباره‌اش صحبت کرده است، همان نسخه‌ی سیزدم این سری خواهد بود که بر خلاف ورژن‌های قبلی یعنی گلکسی جی ۱، ۲، ۳ و گلکسی جی ۵، قرار نیست که دارای یک شماره‌ در کنار نام خود باشد و به جای این، سامسونگ قصد دارد که از پسوند مکس برای این محصول استفاده کند.
گلکسی جی مکس (Galaxy J Max) قرار است که به عنوان یک محصول نوآورانه در سری جی عرضه شود و به روند نسبتا تکراری این خانواده کاملا خاتمه دهد. کمپانی کره‌ای برای رسیدن به این هدف قصد دارد که گلکسی جی مکس را برای اولین بار در سری مکس و شاید هم برای اولین بار در خانواده‌ی اسمارت فون‌های میان‌رده‌ی خود، با یک نمایشگر ۷ اینچی روانه‌ی بازار کند و این محصول را با این نمایشگر به یک دیوایس هیبریدی با کاربرد دوگانه به عنوان تبلت و اسمارت فون در اختیار کاربران بگذارد.
شما عزیزان گجت نیوزی می‌توانید تصویر لو رفته از این محصول را در زیر مشاهده کنید و همان‌طور که می‌بینید و البته با در نظر گرفتن سابقه‌ی نسبتا درخشان ایوان بلس، به نظر نمی‌رسد که این تصویر یک عکس غیر واقعی و ساخته شده با نرم افزارهای ویرایش عکس نظیر فتوشاپ باشد. به دلیل اندازه‌ی بزرگ نمایشگر مشاهده می‌کنید که لنز دوربین، نسبت بسیار کمی از پنل پشتی را به خود اختصاص داده است و چنین نسبتی را معمولا در تبلت‌های سامسونگ مشاهده می‌کنیم و نه اسمارت فون‌های میان‌رده‌ی این برند کره‌ای:
تصویری از گلکسی جی مکس لو رفت؛ سامسونگ به دنبال تولید اسمارت فون ۷ اینچی است؟
البته تعدادی از کاربران ممکن است با شنیدن این خبر با خود بگویند که از کجا معلوم که این محصول به عنوان یک تبلت یا شاید هم یک مینی تبلت (مشابه سری آیپد مینی اپل) معرفی نشود؟ بله حق با شماست و تا زمانی که گلکسی جی مکس یا هر نام دیگری، توسط مدیران سامسونگ به صورت رسمی رونمایی نشده باشد، به هیچ وجه نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم که این دیوایس یک اسمارت فون خواهد بود و یا یک تبلت. اما شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهند این محصول بیشتر به یک اسمارت فون شبیه است تا یک تبلت.

Self-explanatory. pic.twitter.com/BeLHQnifb0—
Evan Blass (@evleaks) July 6, 2016

قابلیت قرار دادن دو سیم‌کارت به صورت همزمان و قابلیت اتصال به شبکه‌های اینترنت همراه نظیر GSM, HSDPA, and LTE دو دلیل مهمی هستند که گفته می‌شود گلکسی جی مکس بیشتر می‌تواند یک اسمارت فون باشد تا این که قرار باشد به خانواده‌ی تبلت‌های سامسونگ بپیوندد. گفتنی است که این دیوایس در حال حاضر هنوز وارد تست‌های فنی اتحادیه‌ی بلوتوث و کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) نشده است و به همین دلیل هیچ حدسی درباره‌ی زمان معرفی و مشخصات سخت افزاری آن وجود ندارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا