اخبار

تصویر جدیدی از شیائومی می ۵ اس لو رفت

شیائومی می ۵ اس (Xiaomi Mi 5s) ادامه دهنده مسیر پرچمدار پیشین همین کمپانی برشمرده می‌شود که از مشخصات سخت افزاری قوی‌تری بهره می‌برد. پیش تر نتایج بنچمارک این موبایل در وبسایت انتوتو مشاهده شده بود اما به تازگی عکسی از نمای جلویی این گوشی فاش شده که شمایل کلی دستگاه را به تصویر می‌کشد.
طبق نتایج مشاهده شده در بنچمارک انتوتو، شیائومی می ۵ اس زیر نمایشگر ۵٫۱۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی مجهز به فناوری فورس تاچ خود، از چیپست ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده می‌کند که با بهره گیری از ۳ گیگابایت رم LPDDR4، عملکرد سریعی از خود نشان می‌دهد. همچنین چینی‌ها میزان ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای پرچمدار آتی خود در نظر گرفته‌اند.
گفته می‌شود شیائومی می ۵ اس در نسخه‌های سخت افزاری متعددی عرضه خواهد شد؛ برای مثال مدلی با ۴ گیگابایت حافظه اجرایی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه درونی نیز به تولید خواهند رسید و حتی ممکن است برای نسخه لوکس این موبایل از رم ۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی استفاده شود.
شایعات از تجهیز پرچمدار جدید چینی‌ها به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با ۴ محور تثبیت اپتیکال تصاویر با گشودگی دهانه لنز f/1.8 خبر می‌دهند که در آن از تکنولوژی PDAF برای انجام فوکوس سریع استفاده شده است. همچنین مهندسان چشم بادامی از سنسور ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدیویی در شیائومی می ۵ اس بهره گرفته‌اند. باتری ۳۴۹۰ میلی آمپری دستگاه نیز از فناوری شارژ سریع ۳٫۰ کوآلکام برخوردار است که به نظر می‌رسد عمر بالایی داشته باشد. نسخه ۶٫۰٫۱ از سیستم عامل محبوب گوگل، اندروید مارشمالو روی تلفن هوشمند جدید شیائومی به طور پیش فرض نصب خواهد شد.
چندی پیش تصویر زنده و جدیدی از شیائومی می ۵ اس در وبسایت Weibo مشاهده شد که البته می‌تواند متعلق به یکی از نمونه‌های اولیه بدنه این گوشی باشد. همانطور که در تصویر مشهود است دکمه دایره‌ای شکل پایین دستگاه، از می ۵ به ارث رسیده که  احتمال مربوط بودن عکس به می ۵ اس را افزایش می‌دهد.
 
شیائومی می 5 اس
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا