اخبار

تصویر جدید فاش شده از پی ۹ هواوی وجود دو دوربین در پشت این گوشی را تایید می‌کند

هواوی ۱۸ فروردین ماه سال جاری نسل جدید پرچمدار خود را که پی ۹ نام دارد، رونمایی خواهد کرد. حال سه روز پیش از رونمایی از این گوشی هوشمند تصویری از پنل پشتی پی ۹ منتشر شده که جزئیات آن را به وضوح نمایش می‌دهد. همراه موبایلستان باشید.
سه روز پیش از رونمایی از نسل جدید پرچمدار هواوی که پی ۹ نام دارد، تصویری از پنل پشتی این گوشی هوشمند منتشر شده است. هواوی گوشی هوشمند خود را در ۱۸ فروردین ماه سال جاری معرفی خواهد کرد. از جمله‌ی مواردی که می‌توان با دیدن این تصویر به آن‌ها پی برد، تایید استفاده از ماژول دوربین دوگانه در پشت این گوشی هوشمند است. همچنین در کنار محل استقرار دوربین و فلاش و متعلقات آن، نام Leica رویت می‌شود که نشان از بهره‌گیری از فناوری این کمپانی در ساخت دوربین پی ۹ هواوی دارد. در کنار فلاش نیز می‌توان سنسور مربوط به فوکوس لیزری را مشاهده کرد. شایعات پیشین حکایت از این داشتند که دو دوربین پشتی این گوشی از وجود سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهند برد.
براساس اطلاعات پیشین منتشر شده، پی ۹ هواوی با استفاده از نمایشگر ۵.۲ اینچی و رزولوشن فول اچ‌دی روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین باید به بهره‌گیری از تراشه‌ی Kirin 955 در این گوشی اشاره کرد که بایک حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی همراه شده است. هواوی در نظر دارد تا این گوشی هوشمند را با استفاده از سیستم اندروید ۶ مارشمالو در اختیار کاربرانش قرار دهد.
البته نمی‌توان تمام اطلاعات فوق را برای هواوی پی ۹ تایید کرد؛ چراکه این گوشی هوشمند در سه نسخه روانه‌ی بازار خواهد شد که شامل هواوی پی ۹، هواوی پی ۹ لایت و هواوی پی ۹ مکس است. استفاده از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی در کنار تراشه‌ی Kirin 955 بسیار قوی‌تر از ترکیب پردازنده‌ی Kirin 950 به همراه حافظه‌ی ۳ گیگابایتی است. ضمنا باید به قرار گرفتن سنسور اثر انگشت در قسمت زیرین دوربین اشاره کرد.
زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا