اخبار

تصویر منتسب به گوشی اندرویدی نوکیا P1 فاش شد

نوکیا قراردادهایی را به امضا رساند که ورود دوباره‌ی این کمپانی به حوزه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی را نوید می‌دهد. حال تصویری رندر شده منتسب به نوکیا P1 منتشر شده که احتمال معرفی محصولی از جانب فنلاندی‌ها را بیش از پیش تقویت می‌کند.
نوکیا پس از فروش بخش تولید گوشی‌های هوشمند خود، در ماه می قراردادهایی را به امضا رساند که براساس آن امکان عرضه‌ی انواع گجت‌های هوشمند با برند نوکیا را به این کمپانی می‌دهد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که فنلاندی‌ها در پی عرضه‌ی محصولات مبتنی بر اندروید به بازار هستند که به احتمال بسیار زیاد با همکاری فاکس‌کان و کمپانی موسوم به HMD راهی بازار خواهد شد. HMD یک کمپانی نوپا زیر پرچم فاکس‌کان است که متخصصین پیشین بخش موبایل مایکروسافت در آن فعالیت می‌کنند.

 

تصویر منتسب به گوشی اندرویدی نوکیا P1 فاش شد

 

امروز تصویری رندر شده منتسب به نوکیا با نام Nokia P1 فاش شده که بیش از پیش احتمالات در خصوص رونمایی از این گوشی هوشمند را افزایش داده است. شنیده‌ها گویای این موضوع است که این گوشی هوشمند توسط کمپانی  InFocus/Sharp طراحی شده است که واقعی بودن آن را با توجه به تصاحب شارپ توسط فاکس‌کان تقویت می‌کند.
به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند در دو رنگ آبی و صورتی تیره راهی بازار خواهد شد. البته هنوز اطلاعات بسیاری در مورد جزئیات این گوشی هوشمند منتشر نشده است. البته هنوز نمی‌توان این اخبار را به درستی تایید کرد.
براساس اطلاعات ارائه شده برگرفته از قرارداد نوکیا و مایکروسافت، فنلاندی‌ها نمی‌توانند تا انتهای سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۶ میلادی گجتی را برند نوکیا راهی بازار کند، از این رو به نظر می‌رسد در پاییز سال جاری باید شاهد فعالیت‌هایی از سوی نوکیا برای رونمایی و عرضه‌ی یک گوشی هوشمند از سوی نوکیا باشیم.
منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا