اخبار

تصویر گوشی اوپو R9s طراحی جدید آنتن را نشان می‌دهد

روز گذشته، مشخصات گوشی‌هوشمند اوپو R9s توسط وب‌سایت بنچمارک آنتوتو منتشر شد. کمپانی اوپو پیش از این دعوتنامه‌های خود را برای مراسم روز ۱۹ اکتبر (۲۸ مهرماه) ارسال کرده که در این رویداد، از گوشی‌هوشمند Oppo R9s رسما رونمایی خواهد شد. در وب‌سایت این شرکت هم اکنون یک شمارشگر معکوس به چشم می‌خورد که زمان باقی مانده تا معرفی محصول مورد اشاره را نشان می‌دهد. صبح امروز نیز تصاویر جدیدی از گوشی‌هوشمند اوپو R9s در دسترس قرار گرفت که با توجه به آن می‌توان دریافت که این محصول از طراحی جدیدی برای آنتن بهره می‌برد.
امروز شرکت اوپو در صفحه‌ی رسمی حساب‌ کاربری Weibo خود خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه آنتن گوشی یاد شده از طراحی جدید بهره می‌برد که این موضوع را می‌توان به خوبی در تصاویر مربوط به این دستگاه مشاهده کرد. سه خط مربوط به آنتن در پایین دوربین پشتی دستگاه به صورت افقی قرار داده شد‌ه‌اند و این خطوط به طور مشابه در بخش پایینی قاب پشتی نیز تکرار شده‌اند. با بهره بردن از این شیوه‌ی جدید، دستگاه در دریافت سیگنال‌ها هیج مشکلی نخواهد داشت. علاوه بر این، طراحی جدید اوپو برای آنتن، نسبت به طراحی‌های معمول امروزی از دید کاربر مخفی‌تر بوده که باعث می‌شود ظاهر آن یکپارچه‌تر به نظر برسد.
روی قاب پشتی و نیز بخش جلویی اوپو R9s دو دوربین ۱۷ مگاپیکسلی قرار داده شده است. این دوربین‌ها دارای گشودگی دیافراگم f/1.7 بوده که می‌تواند حتی در شرایط نوری نامناسب و کم نور نیز، تصاویر با کیفیتی را ثبت کند. دو دوربین این محصول از نوع جدید IMX398 سونی در نظر گرفته شده‌اند. دیگر ویژیگی مهم گوشی‌ هوشمند Oppo R9s سیستم شارژ سریع Super VOOC است. این قابلیت باعث می‌شود تا فقط با ۵ دقیقه شارژ کردن دستگاه بتوان تا ۱۰ ساعت با آن مکالمه کرد. علاوه بر این، تنها با ۱۵ دقیقه شارژ این گوشی می‌توان ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعت از ظرفیت باتری آن را پر کرد.
اوپو R9s از قبل روی وب‌سایت رسمی این شرکت قرار گرفته و می‌توان آن را رزرو کرد. بدین منظور می‌توانید روی این لینک کلیک کنید تا وارد صفحه‌ی مربوط به گوشی مورد بحث شوید. بر خلاف روش پیش‌خرید، برای رزور کردن دستگاه نیازی به پرداخت وجه نخواهید داشت. در واقع رزرو کردن دستگاه باعث می‌شود تا امکان این را داشته باشید که آن را در فروش‌های ویژه (Flash Sale) خریداری کنید. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول را مشاهده کنید.
 

 
منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا