اخبار

تعداد کاربران دارای تلفن هوشمند در هند به ۱.۰۳ میلیارد نفر رسید!

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده ، کشور هند با داشتن ۱.۰۳ میلیارد کاربر تلفن هوشمند، اکنون پس از چین بیشترین کاربران اسمارت فون در جهان را در خود جای داده است.همچنین با توجه به رشد ۰.۷ درصدی افزایش کاربران گوشی های هوشمند در ۳ ماهه آخر سال ۲۰۱۵ نسب به مدت مشابه سال گذشته ، افزایش کاربران اسمارت فون ها در این کشور همچنان ادامه دارد.
با این اوصاف هند علاوه بر جایگاه دومین کشور جهان از نظر تعداد کاربران اینترنت پس از ایالات متحده، در تعداد دارندگان تلفن‌های هوشمند نیز پس از کشور چین در رده دوم قرار می‌گیرد.
جمعیت هند که سه برابر جمعیت کل ایالات متحده می‌باشد، بازار پر رونقی را برای صنعت تلفن‌های هوشمند ایجاد کرده است. در حالی که تنها ۴ اپراتور به صورت رسمی در ایالات متحده به فعالیت مشغول هستند، در این سرزمین آسیایی بیش از ۱۲ اپراتور مختلف تلفن هوشمند مشغول فعالیت می‌باشند.
این رقابت باعث شده تا کشور هند به عنوان یکی از ارزان‌ترین و کم هزینه ترین کشور‌ها در زمینه تماس‌های صوتی باشد. البته جای تعجب هم ندارد چرا که تولید‌کنندگان اسمارت فون‌ها و ارائه دهندگان خدمات همواره به دنبال همچین مناطقی می‌گردند تا بتوانند در آن با درصد سود کمتر، در مجموع سود کلانی را به جیب بزنند.
باید عنوان کرد که ایالات متحده مناسب‌ترین بازار برای پرچمداران برند‌های مختلف می‌باشد و کشور‌های آسیایی نیز بهترین مکان برای سوددهی دستگاه‌های در سطح متوسط برند‌ها می‌باشند.  بنابر این به نظر می‌رسد که کمیت محصولات در مقایسه با کیفیت آنها در این آمار رابطه عکس دارند. از سال ۲۰۰۸ تا کنون، تعداد افراد استفاده کننه از اسمارت فون‌ها رشدی ۱۰۰ میلیونی داشته، این درحالیست که در مدت مشابه، مشترکین تلفن‌های هوشمند هند به اندازه کل جمعیت مشترکین ایالات متحده رشد صعودی داشته اند.
منبع : androidauthority

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا