اخبار

تغییرات اساسی احتمالا در آیفون ۲۰۱۷ اپل اتفاق خواهد افتاد

آیفون ۲۰۱۷ اپل گویا دستگاه بسیار هیجان انگیزی خواهد بود. این را کارشناسان بازار و تحلیلگران گوشی‌های هوشمند می‌گویند. یکی از این تحلیلگران وابسته به کمپانی اپل به ‌نام Ming-Chi Kuo در یک سخنرانی ضبط شده‌ درباره‌ی گوشی آیفون ۷ گفته است که این گوشی نقاط فروش جذاب زیادی ندارد. این بدان معنا است که اپل می‌تواند برای ساخت گوشی میان‌ رده‌ی iPhone 7s برنامه‌ریزی نکرده و مستقیما به سراغ آیفون ۸ (iPhone 8) سال ۲۰۱۷ خود برود.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده‌، بازطراحی اساسی که انتظار داشتیم در مدل آیفون امسالی ببینیم، اتفاق نیفتاده و به‌جای آن باید برای سال ۲۰۱۷ منتظر تغییرات عمده در آن بود. شایعات حکایت از آن دارد که در آیفون ۲۰۱۷ اپل کل پنل جلو به نمایشگر Touch ID مجهز شده و حتی دوربین جلو و اسپیکرها نیز درون این نمایشگر قرار خواهند گرفت.
در تصاویری که به‌تازگی منتشر شده، طراحی اولیه‌ای از گوشی آیفون ۷ به نمایش درآمد. این نمای شماتیک نشان داد که اندازه و طراحی نسل بعدی آیفون، آیفون ۷، بسیار به گوشی iPhone 6s اپل شبیه است. به نظر می‌رسد که این طرح گویای آن باشد که برای دیدن تغییرات عمده‌ باید یک سال دیگر صبر کرده و منتظر گوشی ۲۰۱۷ اپل بود. درحالی که ممکن است آیفون ۷ اپل در همان طرح و اندازه‌ی گوشی آیفون ۶ اس بیرون آید؛ اما شایعه شده که خطوط آنتن در پشت این نسل جدید، حذف شده است.
علاوه بر تمامی مسائلی که در بالا به آن اشاره شد، آیفون ۲۰۱۷ اپل همچنین احتمال دارد با نمایشگر بزرگ آمولد ۵٫۸ اینچی با شیشه‌ای منحنی شکل جلوه‌ گری کند.
بر اساس گفته‌های تحلیلگر Ming-Chi Kuo احتمالا باید انتظار دیدن یک گوشی هیجان انگیز را با خود به سال ۲۰۱۷ ببریم، زمانی که اپل قصد دارد تا با معرفی آیفون ۲۰۱۷ خود، همه را شوکه کند. مثل اینکه امسال غول تکنولوژی جهان با آیفون ۷ نمی‌تواند جذابیت آن‌چنانی به همراه داشته باشد؛ اما اپل همیشه Apple بوده و همواره چیزی در چنته برای ارائه داشته است. باید دید؛ به نظر آیفون ۲۰۱۷ اپل، دیدنی‌تر از آیفون ۷ امسال خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا