اخبار

تغییرات نسخه هفتم کافه بازار، مارکت اندرویدی

Cafebazaar

 
در نشست خبری پنجشنبه ۱۳ اسفند ماه، امین امیرشریفی ، مدیر بازاریابی کافه بازار،  با رونمایی از نسخه هفتم نرم‌افزار این فروشگاه گوشه‌ای از قابلیت‌های آن را به رسانه‌ها معرفی کرد.
به گفته امیرشریفی این نسخه جدید کافه بازار از حیث رابط کاربری تغییرات زیادی داشته که روی امکان نمایش و دسترسی به تعداد بیشتری از برنامه و مجموعه‌ها تاثیر محسوسی گذاشته و کارآیی و دسترسی به امکانات مختلف برنامه را به طرز قابل توجهی بهبود داده‌است.
او در توضیح روند این طراحی دوباره گفت: «برای ارتقای تجربه کاربری کافه بازار این بار پیش و در حین روند طراحی، مطالعات و نیازسنجی و رفتارشناسی فراوانی روی کاربران انجام داده‌ایم تا مطمئن شویم توسعه این محصول به دستاوردهایی واقعی برای کاربران منجر خواهد شد. بسیاری از این تغییرات در حرف قابل بازگو کردن نیستند و باید در عمل تجربه شود . مثلا فهرست‌ها و دسته‌بندی‌های جدید و جذابی برای کاربران کافه بازار ایجاد شده است که به لحاظ بصری هم چشم‌نواز باشند یا نحوه چینش و نمایش برنامه‌ها را به سمت ایجاد تنوع و تجربه بهتر پیش بردیم».
در میان لیست انبوه قابلیت‌های جدیدی که توسط مدیر بازاریابی کافه بازار رونمایی شد، می‌توان به امکان ساخت حساب‌ کاربری با استفاده از گوگل و شماره تلفن و امکان ورود به حساب با استفاده از رمز یک‌بار مصرف اشاره کرد که اغلب در جهت ارتقای سهولت و امنیت برای کاربران کافه بازار ارایه شده اند.
به طور کلی تغییرات اصلی این نسخه را می تواند در موارد زیر خلاصه کرد :

  • نمایش محتوای بیشتر و جذاب تر در لیست برنامه ها به طوری که با اسکرول به چپ و راست می توانید برنامه های بیشتری را مشاهده کنید
  • پیدا کردن محتوا در گام های کمتر به طوری که در قسمت جستجو کافیست تنها تعدادی از حروف برنامه مورد را وارد کنید تا پیشنهاد های کافه بازار به شما در پیدا کردن برنامه مورد کمک کند و سریعتر به محتوای مورد نظر دست یابید
  • دسترسی سریعنر کاربر به دسته بندی ها و بخش های مختلف برنامه
  • ساحت حساب کاربری توسط شماره موبایل و اکانت جیمیل
  • حذف پسورد دائمی و جایگزینی آن با پسورد های یکبار مصرف
  • ریفاند آنی (برگشت پول) به طوری که درصورتی که از خرید برنامه ای راضی نبودید میتوانید مبلغ پرداختی را به حساب کافه بازار خود برگشت بزنید
  • تغییرات در ظاهر صفحه برنامه ها که بسیار زیباتر و کارامدتر شده
  • به روز رسانی سایت کافه بازار
  • و تغییرات دیگری که شاید قابل بیان نباشد و باید خودتان آنها را در نسخه جدید ببینید و حس کنید

 
امیرشریفی در انتهای معارفه‌اش وعده داد که در دومین ۵‌شنبه بازار هم رسانه‌ها و هم توسعه‌دهندگان با مشروح ویژگی‌های نسخه هفتم کافه بازار که حاصل ماه‌ها تلاش تیم جوان این شرکت است آشنا خواهند شد.
برای دانلود نسخه هفتم کافه بازار می توانید از لینک زیر اقدام به دانلود این مارکت اندرویدی بکنید

download1

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا