اخبار

تغییرات و ویژگی های آپدیت جدید کلش آف کلنز چیست ؟

ساعاتی پیش، بروزرسانی بازی کلش آف کلنز به نام خزانه داری (The Treasury) نسخه ۸.۱۱۶.۲ منتشر شد. سوپرسل در این آپدیت سعی کرده با معرفی سه مکانیک جدید، بازی را متحول سازد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به تغییرات و ویژگی های آپدیت جدید کلش آف کلنز.
هدف از این بروزرسانی در کنار برطرف کردن بعضی از باگ‌ها (به مشکلاتی که باعث ایجاد مشکل در بازی می‌شود باگ می‌گویند) در بازی، متحول کردن بازی حتی بعد از رسیدن به تاون سطح ۱۱ است. در این حالت می‌توانید فارمینگ (جمع کردن طلا و الکسیر) بهتری داشته باشید. البته سه تغییر اصلی در بروزرسانی جدید باعث شده تا مکانیک بازی کاملا متحول شود. این سه تغییر بزرگ عبارتند از: خزانه داری، کارت غارت، و هدایای ستاره (پاداش روزانه) که در ادامه تک تک این موارد را شرح خواهیم داد.

تغییر اول – اضافه شدن خزانه

در طول بازی شما یک سری طلا و اکسیر دارید که به جز استفاده از آن‌ها تنها راه از دست دادنشان این است که یک گیمر دیگر به شما حمله کند. البته یک مکانی امن در بازی در نظر گرفته شده به نام خزانه که می‌توانید جوایزی که غارت کرده اید را از حمله کنندگان (Atackers) حفظ کنید. با این حساب کسانی که به شما حمله کنند تنها می‌توانند میزان کمی از منابع شما سرقت کنند و مقدار زیادی از منابع شما در خزانه ذخیره خواهد شد. البته باید در نظر داشته باشید که این قابلیت به صورت خودکار فعال می‌گردد و نیاز به انجام کاری ندارید. مکان این خزانه داری نیز در قلعه‌ی کلن (Clan Castle) قرار دارد که غارت‌های شما را که در جنگ‌ها به دست می‌آورید و همچنین هدایای ستاره (پاداش روزانه) را در خود نگه می‌دارد.
کلش آف کلنز ۱۱
نکته ای بعدی در مورد خزانه داری این است که میزان منابعی که می‌توانید در خزانه‌ی خود ذخیره کنید به سطح یا لول تاون شما و همچنین پرک (Perk) کلن شما بستگی دارد و سطح کلن تاثیری بر روی میزان ذخایر شما نخواهد داشت. بنابراین هر چه سطح این دو بالاتر باشد میزان بیشتری می‌توانید در خزانه‌ی خود طلا و اکسیر ذخیره کنید. البته پرک‌ها نیز دچار تغییراتی شده اند که در طول بازی با آن‌ها آشنا خواهید شد.
با این حساب می‌توان گفت امن‌ترین جا برای ذخیره کردن منابع در خزانه‌ی کلن است که کمک زیادی به شما در  حفظ منابع خود خواهد کرد.

تغییر دوم – اضافه شدن پاداش روزانه (Star Bonus)

کلش آف کلنز ۱۴
مزیت بعدی اضافه شده، هدایای ستاره یا (Star Bonus) نام دارد که در خزانه ذخیره می‌گردد. به زبان ساده‌ این قابلیت به این حالت است که شما هر روز فرصت کسب مقدار زیادی طلا و اکسیر دارید. هر روز که بتوانید ۵ ستاره در مبارزه‌ی مالتی پلیر (Multi Player) بدست آورید میزان زیادی جایزه به شما اهدا خواهد شد. البته این میزان به سطح و لول لیگی که در آن حضور دارید بستگی دارد؛ برای مثال اگر در لیگ تایتان ۳ (Titan III) باشید میزان جوایز شما نسیت به لیگ‌های پایین‌تر بیشتر خواهد بود.

تغییر سوم – اضافه شدن لوت کارت (Loot Cart)

کلش آف کلنز ۱۲
آخرین مکانیک بازی جدید نیز لوت کارت‌ (Loot Cart) نام دارد. بعد از هر بار که به شما حمله شد و دفاع کردید، یک گاری دستی شکسته، مانند شکل بالا در صفحه ظاهر خواهد شد که می‌توانید ۲۰ درصد از طلا و اکسیری که از شما غارت شده را دوباره بدست آورید. از نکاتی که باید بدانید این است که سریعا باید این لوت کارت را به دست آورید زیرا تنها یک عدد از آن‌ها در نقشه ظاهر خواهد شد. نکته‌ی دیگر این است که با باز کردن این لوت کارت‌ها چیزی از ذخایر کسی که به شما حمله کرده کم نمی‌شود بلکه فقط به ذخایر شما افزوده خواهد شد.
کلش آف کلنز ۱۳
از دیگر تغییرات به وجود آمده که می‌تواند تعادل خوبی به بازی آورده و گیم‌پلی را بهتر کند. افزایش قدرت توپخانه‌ی عقاب است که در تاون سطح ۱۱ می‌توان ساخت، حال به لطف این بروزرسانی توپخانه‌ی عقاب می‌تواند ۳ برابر صدمه‌ی بیشتری به گولم‌ها (Golems) و گولمیت‌ها (Golemites) وارد کند. تاون‌های سطح ۶ و ۷ نیز به لطف باز شدن توپخانه های جدید قدرتمند‌تر شده اند.
 
منبع : گجت نیوز

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا