اخبار

تقلیدی دیگر از مایکروسافت سرفیس اینبار توسط سامسونگ ! جزئیات تبلت ویندوزی جدید سامسونگ

دیگر تقریبا هر کسی از تبلت مایکرسافت کپی برداری می‌کند. لنوو، اچ‌‌پی، گوگل، اپل و دل همگی از تولید کنندگان هستند که به نوعی از مایکروسافت سرفیس با صفحه کلید قابل حملش و فلم استایلوس همراه با آن الهام گرفته اند. اما یک کمپانی در لیست بلند بالای الهام گیرنده‌ها از سرفیس وجود ندارد، کمپانی که سالهاست از اپل کپی برداری می‌کند، بله ! این سامسونگ است که اینبار تاریخ را تغییر داده و دنباله رو تبلت موفق سری مایکروسافت سرفیس شده است.
 

samsunggalaxytabprosleak.0.

سامسونگ که کمتر  به تولید تبلت هایی مبنتی بر سیستم عامل ویندوز روی آورده است، در حال حاضر و با توجه به گزارشی از evleaks به نظر می‌رسد سامسونگ در این مسیر نیز گام برداشته و پیش به سوی تبلتی ویندوزی  با یک صفحه کلید قابل حمل که به پایین آن متصل می‌شود حرکت می‌کند. evleaks از ارائه هر گونه مشخصات راجب این تبلت جدید ممناعت کرده است. اما به نظر می‌رسد این تبلت قرار است نام گلکسی   Tab Pro S را به دوش بکشد. به طوری که ظرافت بدنه، دوربین عقب و یک صفحه کلید به همراه پدلمسی از مشخصات آن خواهد بود.
اما اگر سامسونگ نام تبلت ویندوزی خودش را گلکسی Tab Pro S  نهاده باشد، به نظر کار عجیبی می‌رسد. چرا که سری گلکسی برای خط تولید دستگاه های مبتنی بر اندروید نهاده شده است. اگر این دستگاه ویندوزی،با نام گلکسی ارائه شود، باید آن را یک آشتی دوباره بین سامسونگ و مایکروسافت دانست، چرا که بعد از آن پایان تلخ این دو کمپانی، اکنون ویندوز ۱۰ دوباره آن ها را به هم رسانده است.
هنوز هیچ اطلاعیه رسمی برای رونمایی از این چنین محصولی ارائه نشده است. اما با شروع کنفرانس سامسونگ در CES ، جزئیات بیشتری از این تبلت ویندوزی مروموز به دستمان خواهد رسید.
منبع: theverge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا