اخبار

تلفن هوشمند زنفون ۳ در بنچمارک انتوتو رویت شد

اگر اخبار گجت نیوز را دنبال کرده باشید حتما از این موضوع با خبر هستید که ایسوس قرار است در رویداد Computex 2016 از تلفن هوشمند زنفون ۳ رونمایی کند. حال، به‌تازگی نتایج بنچمارک تلفن هوشمند زنفون ۳ منتشر شده که می‌توان نگاهی به مشخصات این گوشی انداخت.
ایسوس گوشی زنفون ۲ را در ژانویه‌ی سال گذشته در رویداد CES رونمایی کرد و باید گفت که این هندست توانست در مناطق خاصی فروش خوبی داشته و به ایسوس کمک کرد تا بتواند در سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۲۰ میلیون دیوایس بفروشد. هدف این کمپانی فروش ۲۵ میلیون هندست در سال ۲۰۱۶ بوده و برای همین نیاز به چند دیوایس قدرتمند دارد.
یکی از این دیوایس‌ها قرار است تلفن هوشمند زنفون ۳ باشد که قرار بود در ژانویه‌ معرفی شود؛ اما معرفی این گوشی به تعویق افتاد و به نظر می‌رسد که ایسوس قصد رونمایی از محصول جدید خود در رویداد Computex 2016 دارد.
کمپانی تایوانی در تیزر آخر خود به این امر اشاره کرده و طبق اخباری که به در گذشته نیز منتشر شده بود رویداد کامپیوتکس که در اواخر مه برگزار می‌شود جایی است که می‌توانیم محصول جدید ایسوس، تلفن هوشمند زنفون ۳ (ZenFone 3) را به همراه دو گوشی دیگر به نام‌های زنفون ۳ دیلاکس (ZenFone 3 Deluxe) و زنفون ۳ مکس (ZenFone 3 Max) مشاهده کنیم که به‌تازگی یکی از این گوشی‌ها در بنچمارک انتوتو با شماره مدل Asus Z016D لیست شده است.
به نظر می‌رسد که این شماره مدل در واقع متعلق به تلفن هوشمند زنفون ۳ باشد. در هر صورت باید گفت که دیوایس لیست شده دارای صفحه‌ای با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل، ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و همچنین تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ ساخت کوالکام خواهد بود. از دیگر مشخصاتی که می‌توان اشاره کرد استفاده از دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در عقب و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن است.
تلفن هوشمند زنفون ۳ که مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ است به همراه رابط کاربری ZenUI عرضه خواهد شد. جالب است بدانید که این گوشی توانسته در بنچمارک انتوتو به امتیاز ۱۳۵,۰۰۰ برسد که نشان می‌دهد قرار است شاهد یک محصول قدرتمند باشیم؛ البته در نظر داشته باشید که به دلیل استفاده از صفحه‌ای با رزولوشن فول اچ دی چنین امتیازی کسب شده است.
منبع :androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا