اخبار

تنها با ۳۹۹٫۹۹ دلار گوشی ال جی جی ۵ را خریداری کنید !

تهیه گوشی ال جی جی ۵ فقط با قیمت ۳۹۹٫۹۹ دلار ! حتی با وجود این که  فقط چند ماه از عرضه ال جی جی ۵ (LG G5 ) گذشته است ال جی در این دنیای بی رحم تکنولوژی مدرن پا به سن گذاشته است از جمله مزایای این گوشی ضمانت یک ساله است با این حال ، قیمت دستگاه ها به سرعت کاهش می یابد و در حال حاضر شما می توانید گوشی پرچم دار ال جی را فقط با هزینه کردن ۳۹۹٫۹۹ دلار تهیه کنید .
با در نظر گرفتن این که گوشی در ماه مارس با قیمتی نزدیک به ۶۵۰ دلار عرضه شد، تخفیفی که می توانید با خرید از ای بی به دست آورید می تواند عاملی باشد برای خرید این گوشی اگر طراحی جی ۵ نظر شما را جلب کرده است ، امکان تغییر در سخت افزار یا دوستانی که ال جی تمایل دارد که شما با آنها تماس بگیرید به نظر می رسد برای عرضه کردن گوشی های هوشمند جدید ال جی آخرین تلاش خود را می کند .
این که آیا هنوز گوشی هایی با این قدرت آماده رقابت با ال جی جی ۵ هستند یا خیر مشخص نیست. اما جی ۵ نمره نسبتا قابل قبولی در بررسی ما گرفته است این گوشی پرچم دار ال جی دارای نرم افزار اسنپ دراگون ۸۲۰ ( Snap dragon 820 ) و ۴ گیگابایت رم است. هم چنین دارای ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی و همراه با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و برای گرفتن سلفی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دارد .
دارای صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی درخشان و با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ به شما این تضمین را می دهد که هیچ پیکسلی را مشاهده نخواهید کرد . تخفیف مخصوص نسخه آنلاک شده جی اس ام گوشی ال جی جی ۵ در eBay دارای انواع مختلف رنگ از جمله طلایی ، نقره ای یا تایتان Titan  است و درحال حاضر رنگ صورتی از دسترس خارج است . اگر شما در انتظار کاهش قیمت به منظور نگاه کردن به گوشی پرچم دار ال جی هستید  شما می توانید با هزینه ۴۰۰ دلار سریعا از طریق ای بی اقدام کنید .
 
منبع :  Phone Arena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا