اخبار

توقف کامل پشتیبانی سخت افزاری اپل از iPhone 4 تا انتهای این ماه میلادی

از نظر اپل زمانی که دوره به معرفی ۳ نسل بعد به همراه امکانات و تکنولوژی های فوق العاه رسیده، مدل ۳ نسل قبل از آیفون ۷ در راه یعنی آیفون ۴ باید از رده خارج شود و طرفداران پر و پاقرص iOS خود را بصورت سخت افزاری آپدیت نمایند.
البته این تماما به خاطر مشتری مداری نیست، بلکه با بروز شدن سخت افزار استفاده شده در مدل های جدید، هر سازنده پشتیبانی سخت افزاری از مدل های پیشین را برای خود کمی سخت میباید و از طرفی چون تمام تلاش خود را بر پیشرفت و ترقی بنا نهاده، دلیلی نیز برای اینکار نمی بیند.
در مورد شرکت محبوب اپل، وقتی که آیفون ۷ با کوله باری از امکانات در راه است، این شرکت دیگر دلیلی برای پشتیبانی از گوشی تولید شده ۶ سال قبل یعنی آیفون۴ نمیبیند.
این نه تنها به خود شرکت به طور مستقیم، بلکه به اپراتورهای عرضه کننده آیفون ۴ که بصورت اشتراکی و در شبکه خود به توزیع این مدل پرداخته اند نیز مربوط می شوند و تمامی آن ها میبایست به جمع آوری آیفون ۴ ها اقدام بورزند.
 
Apple-iPhone-4-Verizon-Review-Design-03
در کنار تمام موفقیت هایی که این مدل برای استیو جابز و همچنین کل سیستم شرکت اپل داشت، آیفون ۴ از همان زمان با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کرد.از دست رفتن مداوم آنتن و نبود سیگنال برای برقراری تماس از جمله این موارد بود که با شکایات زیادی همراه شد.در هر صورت این مدل فروش زیادی را به همراه داشت و دریچه بزرگی را به سوی دنیای iOS و پیشرفت های بعدی مشاهده شده در مدل های بالاتر بوجود آورد.
با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه جاری میلادی رفته رفته پشتیبانی از این گوشی موقف می شود، پس اگر مصرانه به استفاده از این مدل و عدم تعویض آن علاقمندید، بهتر است تا بیش از پیش مراقب گوشی خود باشید.
 
منبع : زوم تک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا