اخبار

ثبت نام بیش از ۵ میلیون متقاضی خرید گوشی هوشمند QiKU N4 تنها در دو روز

کمپانی ۳۶۰Mobiles خبر می‌دهد که طی ۴۸ ساعت فروش گوشی هوشمند QiKU N4 بیش از ۵ میلیون متقاضی در وب‌سایت این شرکت ثبت نام کرده‌اند. این گوشی هوشمند با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار به یک محصول مقرون‌به‌صرفه و عالی برای خرید تبدیل شده است.
تنها چند روز قبل شاهد رونمایی کمپانی ۳۶۰Mobiles از گوشی‌های جدی سری N و پرچم‌دار آن‌، یعنی گوشی هوشمند QiKU N4 بودیم. شاید باورکردنی نباشد اما باید اعلام کنیم که طی دو روز که این محصول به‌صورت پیش فروش در وب‌سایت کمپانی سازنده قرار گرفت، گوشی هوشمند QiKU N4 رکورد ۵٫۱۳ میلیون ثبت نام را به همراه داشت که می‌تواند رکورد بی‌نظیری برای آن به‌حساب آید.
گوشی هوشمند QiKU N4 توسط دو اپراتور مختلف چینی عرضه می‌شود. یکی از آن‌ها که محدود به استفاده توسط سیم‌کارت‌های همان اپراتور است با قیمت ۱۳۸ دلار و مدل دیگر که محدودیتی در استفاده ندارد با قیمت ۱۵۴ به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند در سه رنگ قرمز، سفید و زرد قابل خریداری خواهد بود.

گوشی هوشمند QiKU N4 با مشخصات و قیمت فوق العاده خود رکورد زد

گوشی هوشمند QiKU N4
گوشی هوشمند QiKU N4 به رابط کاربری اختصاصی ۳۶۰ OS مبتنی بر اندروید ۶٫۰ مارشمالو مجهز است. از مهم‌ترین مشخصات این محصول باید به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی، تراشه هلیو ایکس ۲۰ مدیاتک، پردازنده ۱۰ هسته‌ای با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتزی، ۴ گیگابایت ظرفیت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت‌های حافظه خارجی اشاره کرد.
این محصول مقرون‌به‌صرفه در قسمت پشتی خود میزبان یک اسکنر اثرانگشت و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی (لنز سونی IMX258) مجهز به تکنولوژی فوکوس خودکار تشخیص فاز و همچنین دیافراگم f/2.0 است. در جلوی این محصول نیز یک دوربین با قدرت ۵ مگاپیکسل برای تولید تصاویر سلفی تعبیه شده است. از مشخصات ارتباطی گوشی هوشمند QiKU N4 نیز باید به پشتیبانی از دو سیم کارت، ۴G LTE، VoLTE، وای-فای، بلوتوث، GPS و درگاه میکرو USB نسخه ۲٫۰ اشاره کرد. منبع قدرت این محصول نیز یک باتری ۳,۰۸۰ میلی‌آمپری مجهز به تکنولوژی شارژ سریع توربو (Turbo Fast Charge) است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا