اخبار

جان تازه ای در بازار میان قیمت ها با معرفی گوشی جدیدی از سری HTC Desire

HTC Desire 816   اولین دستگاه از جدید ترین خانواده تلفن های هوشمند میان- قیمت اچ‌تی‌سی است که تلفیق طراحی زیبا و کارآیی هم سطح پرچمداران، به آن ارزشی فوق‌العاده بخشیده


تهران، چهارشنبه، ۱۵ مرداد، ۱۳۹۳- شرکت اچ‌تی‌سی به عنوان پیشروی جهانی در عرصه نوآوری و طراحی، گوشی جدید HTC Desire 816 از خانواده‌‌ی نام‌آور گوشی های میان‌قیمت خود در سال ۲۰۱۴ را در دو نمونه تک سیمکارته و دو سیمکارته معرفی کرد. HTC Desire™ ۸۱۶ مجموعه‌ای از عناصر اصلی گوشی های شناخته شده در سطح جهانی خانواده HTC One® ،پرچمدار اچ‌تی‌سی، را در خود دارد؛ در عین یکتایی، با همان تنوع رنگی چشمگیر و مدرن، و با کیفیت ساختاری که از سری دیزایر میشناسیم. در راستای تمرکز عمیق و قوی اچ‌تی‌سی بر طراحی فوق‌العاده‌ی داخلی و نمای زیبنده ی بیرونی، HTC Desire 816 شامل امکانات پیشرفته‌ ای است که آنرا به یکی از با ارزش ترین گوشی هایی که اچ‌تی‌سی تا به حال معرفی کرده، تبدیل می‌کند.
نیراج ست، مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا در این باره گفت: « HTC Desire 816 نقطه شروعی است در دوران تازه ای از بازار میان‌قیمت ها. این دستگاه با زیبایی بی بدیل وقتی به آن نگاه میکنید و آنرا در دست می‌گیرید، به همراه تکنولوژی و نرم‌افزار قابل مطابقت، پیروز میدان رقابت برای کسانی است که به دنبال مناسب ترین قیمت گوشی هوشمند می‌گردند.  به دلیل طراحی خیره کننده و کارآیی پیشرفته با قیمت بسیار مناسب، این گوشی پیشنهاد انتخابی اصیل در رده گوشی های ‌میان‌قیمت است.
طراحی زیبا، کارآیی‌ قدرتمند
اولین نسخه از چهره ی تازه‌ی خانواده‌ی اچ‌تی‌سی به امکانات کاملی مجهز شده است. از جمله این امکانات میتوان به این موارد اشاره کرد: بلندگوهای دو‌قلوی جلویی به همراه تقویت کننده های از پیش نصب شده وHTC BoomSound™  برای تجربه کیفیت بی‌نظیر صدا، در همان حال که HTC BlinkFeed™  بر روی صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، کاربر را در جریان لحظه به لحظه آخرین اخبار و بروز رسانی های شبکه های اجتماعی می‌گذارد. همچنین با تعبیه دو دوربین قدرتمند، HTC Desire 816 گوشی ایده‌آل عاشقان عکاسی است. این گوشی تمام عیار با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشتی و به همراه امکاناتی همچون HTC Zoe™ و سیستم خودکار ویدیو‌سازی از عکس‌های برجسته در کنار دوربین ۵ مگاپیکسلی جلویی، بهترین سلفی ها و برترین منظره ها را با شگفت‌انگیز‌‌ترین کیفیت ثبت می‌کند.
از جست و جو در وب تا بازی های پویا و کارهمزمان با چندین اپلیکیشن؛ پردازشگر چهار هسته ای،۱.۶ گیگاهرتزی، و استاندارد اتصال به شبکه ‌۴G LTE  با ارایه سرعت و قدرت سطح بالا، به مدل جدید گوشی‌های HTC Desire امکان همگام ماندن با زندگی پرجنب و جوش امروزی را میدهد.
زمان عرضه
HTC Desire 816– با رابط کاربری HTC sense6– هم اکنون در بازار ایران موجود است. این گوشی هوشمند جدید در رنگ های مختلفی از جمله آبی، خاکستری و شیری برای مدل تک سیمکارته و در رنگ های سفید و خاکستری برای مدل دو سیمکارته، موجود است

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا