اخبار

جایزه گلکسی سامسونگ با حمایت از استعدادها در عرصه جهانی

شرکت سامسونگ الکترونیک از مشارکت با مرکز بین‌المللی حمایت از استعدادها (ITS)، که عرصه‌ای جهانی برای رقابت استعدادهای جوان خلاق و شکوفا است، خبر داد. «جایزه گلکسی سامسونگ» به عنوان یک مسابقه منحصر به فرد در چارچوب برنامه مرکز مزبور ایجاد شده است. سامسونگ به عنوان یکی از پیشتازان فناوری‌های موبایل، توجه ویژه‌ای به الهام‌بخشی و حمایت از نسل آتی مغزهای خلاق دارد. «جایزه گلکسی سامسونگ» با ترکیب فناوری و مد، به طراحان با استعداد و جوان فرصت می‌دهد تا نوآوری‌ها و سبک‌های طراحی خود را از طریق ارائه نمونه‌هایی با استفاده از پارچه جین دیزل (Diesel)، به نمایش بگذارند.
در این مسابقه ۱۰ فینالیست از میان شرکت‌کنندگان در مسابقات مرکز بین‌المللی حمایت از استعدادها (ITS) در زمینه‌های مد، لوازم جانبی و جواهرات انتخاب خواهند شد تا هر یک دو نمونه اولیه را برای حفاظت و حمل گلکسی تب اس (Galaxy Tab S) سامسونگ ارائه کنند. از میان این طرح‌ها، ۱۰ طرح انتخاب و در دور نهایی به نمایش گذاشته خواهند شد. این طرح‌های مفهومی با استفاده از یک تبلت سامسونگ نوت و قلم اس (S Pen) کشیده شده‌اند و هیچ محدودیتی در مورد کاربرد این نمونه‌ها – کاور، کیس، کیف یا هر چیز دیگری که خلاقیت شرکت‌کنندگان ایجاب کرده – وجود نداشته است.
 
گفتنی است شرکت دیزل که از پیشتازان پوشاک جین شناخته می‌شود، از هنگام برگزاری اولین مسابقات مرکز بین‌المللی حمایت از استعدادها (ITS)  در سال ۲۰۰۲، با این مرکز همکاری داشته است. دیزل به شرکت‌کنندگان نهایی اجازه می‌دهد با استفاده از پارچه جین این شرکت به عنوان عنصری الهام‌بخش برای خلق ایده‌ها استفاده کنند. نمونه‌های نهایی حاصل ترکیب نوآوری در فرم و طراحی منحصر به فرد است که تجربه استثنایی استفاده از دستگاه‌های موبایل سامسونگ را ارتقا می‌بخشند.
 
طبق مقررات مرکز بین‌المللی حمایت از استعدادها، برنده این مسابقه با رأی جمعی چهار داور این مرکز در زمینه‌های مد، لوازم جانبی، آثار هنری و جواهرات و هیئتی از نمایندگان سامسونگ از جمله «یانگ‌هی لی» معاون اجرایی واحد بازاریابی موبایل و فناوری اطلاعات موبایل شرکت سامسونگ الکترونیک انتخاب خواهد شد. برنده این رقابت با خلق بهترین لوازم جانبی برای حمل گلکسی تب اس Galaxy Tab S – که هم کارآمد و هم بی‌نظیر باشد- جایزۀ گلکسی سامسونگ به ارزش ۱۰ هزار یورو را از آن خود خواهد کرد.
 
درباره Galaxy Tab S
گلکسی تب اس  (Galaxy Tab S)نمونه آخرین تحول در فناوری نمایشگر موبایل است. این تبلت با برخورداری از نمایشگر پیشتاز سوپر آمولد (Super AMOLED)، آخرین فناوری‌های پیشرفته در زمینه نمایشگر را با مجموعه‌ای از نرم‌افزارها برای تجربه‌ای بی‌رقیب در حوزه سرگرمی همراه ساخته است. این محصول از مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی پیشرفته برای اجرای همزمان چندین کار بهره می‌برد. تمامی این خصوصیات با ظرافت تمام، در نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت سامسونگ یعنی Galaxy Tab S گرد هم آمده است.
 
درباره مرکز بین‌المللی حمایت از استعدادها  (ITS)
مأموریت مرکز بین‌المللی حمایت از استعدادها در ۱۳ سال گذشته، فراهم آوردن فضا، امکان دیده شدن و حمایت از استعدادهای جوان سراسر دنیا و همچنین ارائه فرصت به نمایش گذاشتن خلاقیت‌هایشان در برابر هیئت‌های داوری بین‌المللی معتبر، با حضور متخصصان پیشرو و حرفه‌ای در زمینه مد، وسایل شخصی، هنر و جواهرات، بوده است. این مرکز با اعطای برخی جوایز قابل توجه و همچنین ارائه مجموعه‌ای از فرصت‌های شغلی، حمایت واقعی خود را از چنین استعدادهایی نشان می‌دهد. مرکز بین‌المللی حمایت از استعدادها پروژه‌ای است که از سوی da EVE طرح و توسط OTB با مشارکت شرکت‌های Diesel، YKK، SWATCH و SWAROVSKI اجرایی گردید./
پایان خبر
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا