اخبار

جزئیات برنامه لنوو برای آپدیت گوشی های خود به اندروید ۶ مارشمالو

 
 

 
نسخه جدید سیستم عامل محبوب اندروید منتشر شده و کمپانی های تولید کننده ، یک به یک در حال انتشار برنامه های خود برای آپدیت محصولاتشان به این سیستم عامل هستند.در همین راستا ، امروز کمپانی چینی لنوو هم به ارائه جزئیات برنامه خود برای آپدیت ۵ گوشی K3 Note ،A7000 ،Vibe P1 ،Vibe S1 و A7000 Plus به اندروید ۶ ماشمالو را منتشر کرده است.
 
طبق زمانبندی اعلام شده توسط لنوو ، دو گوشی A7000 و A7000 Plus این شرکت ، از اواسط سال آینده سیستم عامل اندروید ۶ را دریافت خواهند کرد و در اسمارت فون لنوو K3 Note هم شاهد آپدیت از طریق OTA در شهریور ماه سال آینده (سپتامبر) خواهیم بود.علاوه بر این کاربران Vibe P1 و Vibe S1 نیز باید بدانند که سیستم عامل این دو مدل در خرداد ماه سال آینده (ژوئن) آپدیت خواهند شد.
 
نکته قابل توجه در توضیحات لنوو نادیده گرفتن تعداد انبوهی از مدل‌ها است که این امر نشان می‌دهد تنها تعداد اندکی از محصولات این شرکت سیستم‌عامل جدید را دریافت خواهند کرد؛ از طرفی پروسه به روز رسانی که به نظر می‌رسد از اواسط سال آینده آغاز شود، نشان می‌دهد این کمپانی یکی از کندترین شرکت ها در آپدیت اندروید ۶ است.
 
بد نیست بدانید سونی، موتورولا و هوآوی برنامه‌های بروزرسانی خود را اعلام کرده‌اند در حالی که طبق گزارشات سامسونگ در تلاش است چندین تلفن هوشمند خود را آپدیت کند.
منبع : AndroidAuthority

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا