اخبار

جزپیاتی از آیفون ۸ اپل فاش شد؛ صفحه نمایش اولد و پردازنده ۱۰ نانومتری

تا کنون اخبار و شایعات مختلفی در ارتباط با گوشی آیفون سال ۲۰۱۷ شنیده شده است. بر اساس آخرین اخبار، این گوشی با نام آیفون ۸ عرضه خواهد شد و از صفحه نمایش اولد بهره خواهد برد.
در حالی که ما همچنان منتظر عرضه آیفون ۷‌ اس هستیم، سان چانگژو، تحلیلگر صنعتی ، در اکانت ویبو خود اطلاعاتی در ارتباط با آیفون ۸ در سال آینده را منتشر کرده است.
 

 
چانگژو اعلام کرده که آیفون ۸ در پاییر سال آینده عرضه خواهد شد و از پردازنده (احتمالاً A11) ساخته شده توسط TSMC با فناوری ۱۰ نانو‌‌متری بهره خواهد برد. یکی از مهم‌ترین بخش‌های فاش‌شده، مربوط به استفاده از صفحه نمایش اولد است که توسط سامسونگ تأمین می‌شود. اپل همواره در تمام گوشی‌های خود از صفحه نمایش ال‌سی‌دی استفاده کرده است و استفاده از اولد، پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود.
اگرچه گوشی بعدی اپل بر اساس سنت باید آیفون ۷‌ اس نام بگیرد، این شرکت ممکن است در دهمین سالگرد تولید آیفون، این راه را ادامه ندهد. بنابراین نام جدید می‌تواند راه مناسبی برای نشان‌دادن اهمیت این  اتفاق باشد. همچنین گوشی‌های سری S معمولاً فقط جهت توسعه و بروز‌رسانی گوشی‌های قبلی است.
نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا در سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه آیفون ۸ خواهیم بود؟ به عقیده شما اپل باید چه امکانات دیگری به گوشی سال آینده خود بیافزاید؟
منبع gizmochina
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا