اخبار

حرف عجیب سامسونگ : تا قبل از عرضه گلکسی اس ۷ هیچ شرکتی حق استفاده از اسنپدراگون ۸۲۰ را نخواهد داشت !!!

کمپانی های سازنده موبایل بسیاری قرار است در سال آینده ، محصولات رده بالای خود را با چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ ( Snapdragon 820 ) روانه بازار کنند.همانطور که پیش از این در مطالب متعددی گفته ایم ، کمپانی سامسونگ هم قرار است پرچم دار جدید خود یا همان گوشی گلکسی اس ۷  ( Galaxy S7 ) را در دو نسخه و با پردازنده های اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و اگزینوس ۸۸۹۰ روانه بازار کند.امروز شایعه ای منتشر شده که بر اساس آن ، امتیاز چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ تا زمان معرفی رسمی گلکسی اس ۷ به طور انحصاری در اختیار سامسونگ خواهد بود و دیگر شرکت‌ها تا قبل از معرفی رسمی این گوشی نمی‌توانند محصولی با این تراشه روانه بازار کنند !
این شایعه در چین منتشر شده و طبق آن ، سامسونگ در سه ماه اول سال آینده‌ی میلادی می‌تواند چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ شرکت کوالکام را در اختیار داشته و تا اسفندماه هیچ شرکت دیگری نمی‌تواند از این چیپست استفاده کند. بنابراین در طی این زمان نمی‌توانیم شاهد گوشی جدیدی با این چیپست باشیم.
البته نمی‌توان به چنین شایعاتی دل بست و باید از صحت آن‌ها مطمئن شد. به هر حال اگر این شایعه درست از آب در بیاید، سامسونگ در طی این مدت می‌تواند فروش بسیار خوبی را با گلکسی اس ۷ به دست آورد و می‌توان این حرکت را یک برتری نسبت به دیگر شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند دانست. انتظار می‌رود گلکسی اس ۷ در رویداد جهانی بارسلونا معرفی شود و سپس در اواخر اسفندماه به طور رسمی وارد بازار جهانی شود.
گفته می‌شود پرچم‌دار بعدی این شرکت کره‌ای دارای تاچ سه بعدی همانند تاچی که اپل در گوشی‌های خود به کار گرفته خواهد بود. این گوشی دارای درگاه یو‌اس‌بی Type-C بوده و باید شاهد بهبود سنسورهای به کار گرفته شده در دوربین اصلی گوشی نیز باشیم. نهایتا انتظار می‌رود برای برخی از نسخه‌های گلکسی اس ۷ درگاه کارت حافظه نیز مشاهده شود.
منبع: phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا