اخبار

حضور موبایلستان در اولین همایش نوابغ دیجیتال مارکتینگ ایران

در روزهای گذشته٬ همایش نوابغ دیجیتال مارکتینگ با حضور جمعی از فعالان این عرصه٬ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. این همایش که یکی از بزرگترین مجمع برگزار شده با موضوعیت دیجیتال مارکتینگ بود٬ با استقبال بسیار خوب مخاطبانش روبرو شد. با موبایلستان همراه باشید.
دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ در مقایسه با بازاریابی سنتی مزایای غیرقابل انکاری دارد که استفاده از آن را به یک امر ضروری تبدیل کرده است. بنابراین ضروری است که امر دیجیتال مارکتینگ به موضوعی همه گیر تبدیل شود تا راهی تازه برای رونق بخشیدن به تمام کسب و کارها گشوده شود. با تکیه براین موضوع٬ گروه آموزش ماهان٬ شرکت فراموج و هلدینگ پیشرو٬ اقدام به برگزاری اولین هکایش نوابغ دیجیتال مارکتینگ کردند تا با بیانی ساده تر به این موضوع بپردازند و راه‌کارهایی ساده که نتایجی بزرگ را در پی خواهد داشت٬ معرفی نمایند.
همه ما تاکنون اصطلاح دیجیتال مارکتینگ را شنیده‌ایم و با معنی آن تا حدودی آشنا هستیم. اصطلاح دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال درواقع به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، گفته می شود. این فعالیت‌ها که گستره ی وسیعی دارند٬ یکی از بروزترین راه‌کارهای تبلیغاتی محسوب می‌شوند.
دیجیتال مارکتینگ
در دیجیتال مارکتینگ شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی می کنند رفتار مشتریان را تحلیل کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند. اما نکته‌ی مهم در دیجیتال مارکتینگ امروز٬ حضور گسترده‌ی کاربران در شبکه‌های اجتماعی است. نکته‌ای که با توجه به آن می‌توان گامی بلند بسوی پیشرفت برداشت٬ تحلیل رفتار کاربران در این شبکه‌ها و علاقه‌ی خاص آنان به حضور در یکی از شبکه‌های اجتماعی است.
دیجیتال مارکتینگ
در این همایش که با حضور پروفسور جلالی٬ حمید سپیدنام٬ ماهان تیموری٬ مازیار فقیهی و دیگر فعالان این عرصه برگزار شد٬ مهم‌ترین هدف این همایش٬ ایجاد دیجیتال مارکتینگ در دل اصناف معمول جامعه تعیین گردید. برای دستیابی به چنین هدفی نیز٬ آموزش تمام افراد مهم‌ترین مرحله شناخته می‌شود. این همایش با ارائه پنل‌های آموزشی توسط افراد مجرب این عرصه٬ بصورت مرحله به مرحله پیش رفت. پس از گذراندن حدودا ۵ ساعت آموزشی٬ این همایش با اهدای جوایزی به افراد و فعالان همایش٬ به پایان رسید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا