اخبار

حضور هواوی در نمایشگاه IFA با معرفی یک گوشی مخصوص بانوان

در حالی که کمتر از یک هفته به شروع نمایشگاه IFA باقی مانده است، از حوالی کمپانی چینی هواوی به گوش می‌رسد که ظاهراً آن‌ها در صدد رونمایی از یک گوشی مخصوص بانوان طی رویداد خود در این نمایشگاه بین‌المللی هستند. در حال حاضر مشخصات سخت افزاری و ظاهری این محصول به بیرون درز نکرده است و ما انتظار داریم تا این محصول را برای نخستین بار در این نمایشگاه ببینیم.
آیا تفاوتی بین گوشی‌های هوشمند بانوان و آقایان وجود دارد؟ ما حدس می‌زنیم که واقعاً این‌گونه نیست و حداقل تا زمانی که مردان و زنان برای استفاده‌هایی نظیر تماس تلفنی، ارسال پیام کوتاه، وبگردی، گوش دادن به موسیقی، گرفتن عکس و فعالیت‌هایی از این دست نیازمند گوشی‌های هوشمند هستند، بدون شک نیازی نیست که کمپانی‌ها محصولاتی مجزا برای دو جنسیت مختلف خریداران را عرضه کنند. این‌طور نیست؟
 

نمایشگاه IFA و اتفاقی خوب برای بانوان علاقه‌مند به تکنولوژی

به هر حال اگر به شایعات اعتماد کنیم، هواوی قصد دارد گامی متفاوت بردارد. بر اساس شایعات انتشار یافته، هواوی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند به نام هواوی نووا (Huawei Nova) است که مخصوص بانوان طراحی خواهد شد. با این حال هنوز مشخصات سخت افزاری و نمای ظاهری این گوشی مخصوص بانوان به بیرون درز پیدا نکرده است.
گفتنی است که این گوشی هوشمند تنها گجتی نیست که هواوی آن را مخصوص بانوان عرضه کرده است. هواوی اوایل سال جاری ساعت هوشمند Elegant را با طراحی مخصوص بانوان روانه بازار کرد. علاوه بر آن همچنین شاهد طراحی گجت‌های پوشیدنی دیگری نظیر دست‌بند‌ها و گردنبند‌های مختلف نیز بوده‌ایم که همواره مخصوص بانوان طراحی می‌شوند؛ بنابراین طراحی محصول مانند یک گجت مانند گوشی هوشمند مخصوص بانوان نمی‌تواند بی‌سابقه و دور از انتظار باشد.
 

گوشی زنانه هواوی در نمایشگاه IFA

ساعت هوشمند زنانه Huawei Elegant

در هر صورت نمایشگاه IFA که هفته آینده آغاز خواهد شد می‌تواند زمان مناسبی برای رونمایی از این محصول باشد. محصولی که می‌تواند خیلی سریع به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های بانوان علاقه‌مند به تکنولوژی تبدیل شده و فروش خیره کننده‌ای را به نام خود ثبت کند. در این میان شما چه فکری می‌کنید؟ آیا شما به عنوان یک خانم، علاقه‌مند به داشتن یک گوشی هوشمند مخصوص بانوان هستید؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا