اخبار

درآمد Pokemon Go در عرض یک ماه به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار رسید!

درآمد Pokemon Go از مرز ۲۰۰ میلیون دلار گذر کرد. بازی پوکمون گو همچنان در حال رکورد شکنی است. این بازی چه از نظر جنبه‌های معنوی و چه از نظر مادی در حال به ثبت رساندن رکوردهای مخصوص به خود است. بر اساس گزارش اخیری که از تحلیلگران Sensor Tower منتشر شده است، این بازی مجددا شگفتی آفریده است؛ این بار در بخش درآمد!
این خبرگذاری می‌گوید؛ درآمد Pokemon Go که تنها یک ماه از زمان عرضه آن می‌گذرد، توانسته مرزها را در هم بشکند و رقمی بالغ بر ۲۰۰ میلیون دلار را برای خود ثبت کند. این مبلغ دو برابر درآمد بازی کلش رویال در ۳۰ روز اول انتشار و تقریبا ۸ برابر درآمد بازی کندی کراش (Candy Crush Soda Saga) در همین بازه زمانی است.
این حجم عظیم از درآمد از طریق خریدهای درون برنامه‌ای این بازی توسط خریداران آن بدست آمده است؛ هر چند که در این بین نباید از درآمد حاصل از خرید پوک‌بال‌ها (Poke Balls) نیز غافل شد – پوکه بال توپی است که با آن می‌توان پوکمون‌های بازی را شکار کرد. البته چند آیتم جذاب دیگر نیز برای فروش وجود دارد؛ همانند Lures و Incense که به کسب این درآمد افسانه‌ای کمک کرده‌اند.
بازی پوکمون گو همچنان در کشورهای جهان در حال عرضه بوده و مسلما این مقدار از درآمد همچنان رو به افزایش خواهد بود؛ اما در این بین کشورهایی به این درآمد نجومی کمک شایانی کرده‌اند. از اواسط ماه گذشته که این بازی در ژاپن منتشر شد، نمودار درآمدی آن رشد قابل توجهی را داشته است. همزمان با راه اندازی بازی پوکمون گو در ژاپن، کشورهای دیگری از آسیا نیز به این جمع اضافه شدند. در هفته گذشته ۱۵ کشور جدید در آسیا به لیست دارندگان این بازی پیوستند.
 
درآمد Pokemon Go
هنوز خیل عظیمی از هواداران بازی پوکمون گو به این بازی دسترسی ندارند. این درآمد زمانی هیجان انگیزتر خواهد شد که کشورهایی چون چین، کره و هند نیز به جمع این بازیکنان بپیوند و البته همچنان کشورهای بسیاری در انتظار نشسته‌اند تا کمپانی نیانتیک آنها را به لیست رو به رشد خود اضافه کند.
این طور که به نظر می‌رسد درآمد بازی Pokemon Go کماکان رو به رشد است. نیانتیک (Niantic) همچنان در حال پول پارو کردن است و گویا قصد ندارد به این زودی‌ها میدان را خالی کند. با این وضعیت، درآمد پوکمون گو تا سالها بدون رقیب باقی خواهد ماند. چندی پیش ایران این بازی را فیلتر کرده و دسترسی به آن را بنا به دلایل امنیتی ممنوع اعلام کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا