آموزش و ترفند

دستبند سلامت شیائومی Mi Band 1S با حسگر ضربان قلب و قیمتی عالی معرفی شد

شیائومی اکنون برند معتبری در بازار چین و حتی سایر کشورهاست و تصمیم گرفته که گستره‌ی فعالیت‌های خود را محدود به گوشی و تبلت نکند.دستبند سلامتی، ساعت هوشمند و تلویزیون، از دیگر موضوعات مورد توجه این کمپانی است.در همین راستا امروز شیائومی از دستبند سلامت جدید خود با نام Mi Band 1S رونمایی کرد. Mi Band فاقد حسگر ضربان قلب بود و حالا دستبند سلامتی جدید شیائومی، با وجود قیمت باورنکردنی، حسگر ضربان قلب هم دارد.
در Mi Band 1S علاوه بر حسگر ضربان قلب، حسگر قدم‌شمار و مانیتور کردن وضعیت خواب نیز وجود دارد. نوتیفیکیشن‌ها به صورت لرزش و همین‌طور با روشن شدن لامپ LED به کاربر گوشزد می‌شوند. آنلاک کردن گوشی که در فاصله‌ی نزدیک قرار داشته باشد هم از دیگر قابلیت‌های آن است حال آنکه دستبندهای سلامتی و ورزشی معمولاً بدون وارد کردن رمز عبور، گوشی را آنلاک نمی‌کنند.
ابعاد دستبند جدید ۳۷ در ۱۳.۶ در ۹.۹ میلی‌متر است. Mi Band ابعاد متفاوتی داشت و لذا بند نسخه‌ی قبلی با نسخه‌ی جدید سازگار نیست. وزن Mi Band S نیم گرم بیشتر از نسخه‌ی قبلی است و گواهی IP آن IP67 است.
باتری داخلی ۴۵ میلی‌آمپرساعتی است؛ عمر باتری Mi Band با همین ظرفیت باتری، در حدود ۳۰ روز بوده ولیکن اضافه شدن حسگر ضربان قلب و به خصوص استفاده‌ی طولانی از آن، عمر باتری را به شدت کاهش می‌دهد.
قیمت Mi Band S که از روز ۱۱ نوامبر در بازار چین عرضه می‌شود، معادل ۱۶ دلار است! قیمت نسخه‌ی قبلی نیز ۱۱ دلار خواهد بود و به این ترتیب دستبندهای سلامتی شیائومی با قیمت بسیار پایین و رقابتی عرضه می‌شود.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا