اخبار

دعوای حقوقی کره ای ها بر سر SUHD و Super UHD

کمپانی سامسونگ سال گذشته میلادی اولین سری تلویزیون های موسوم به SUHD را معرفی نمود. نا گفته پیداست که ثبت تجاری نام های تکنولوژی هایی چون LCD یا OLED کار ساده ای نخواهد بود اما SUHD برندیست که توسط سامسونگ به ثبت رسیده است تا تلویزیون های LCD رده بالای این کمپانی از دیگر محصولات شناخته شوند.
 
کمپانی ال جی اما در نمایشگاه CES لاس وگاس با معرفی تلویزیون های LCD جدید خود موسوم به Super UHD حساسیت سامسونگ را بر انگیخت چرا که در مواردی از Super UHD اختصاراً با نام SUHD یاد می شد.
حتی در کشور اسپانیا نماینده LG از لوگوی SUHD بر روی تلویزیون های این کمپانی استفاده نمود تا سامسونگ رسماً شکایت نامه ای را در این رابطه تنظیم نماید. ال جی این اتفاق را یک اشتباه نامید اما همچنان درگیری های دو کمپانی در این باب ادامه دارد.
 
با توجه به کناره گیری رسمی سامسونگ از رقابت با ال جی در باب تولید پانل های OLED برای تلویزیون ها، از دست دادن بازار LCD در برابر رقیب سنتی برای سامسونگ بسیار گران تمام خواهد شد، ۱۰ سال است که سامسونگ رده اول فروش تلویزیون را به خود اختصاص داده و حال ال جی خطری جدی برای این کمپانی محسوب می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا